Brev fra Statsamtet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Michael healer

forår skriver:

Hej

Ville bare lige dele med jer, at jeg idag har modtaget brevet fra Statsforvaltningen, som fortæller at ham jeg hele tiden har vist var far til min datter også ER det.

Så nu skal han så bare tage stilling til om han vil anderkende faderskabet eller om han vil gå rettens vej!

Så forhåbentlig er der snart en afklaring på vej.

hygge

Det var da dejligt for dig, tillykke med det

Ja hvad skulle han få ved at gå rettens vej, når det nu er blevet bevist, så tror da han vil vælge at anerkende det, på baggrund af den test.

mvh Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mutti2

forår skriver:

Tak for det...og ja  det er faktisk en ret stor ting, og er lettet over at være nået hertil...laaangt om længe

Jeg tror nu også at han vælger at anerkende faderskabet, men man ved jo aldrig...

Jeg er osse sikker på at det her blever fejret når sagen er helt afsluttet.

krammer

Dea

Ja man ved jo aldrig. For et eller andet sted har manden jo også nogle følelser i klemme, hvad enten de vil indrømme det eller ej!!

Og nu de har det sort på hvidt, vil det være fuldstændigt dumt hvis ikke han bare anerkender det!!

Lad os endeligt høre hvordan det kommer til at gå

knus

Anmeld

20. marts 2010

forår

Michael healer skriver:

Det var da dejligt for dig, tillykke med det

Ja hvad skulle han få ved at gå rettens vej, når det nu er blevet bevist, så tror da han vil vælge at anerkende det, på baggrund af den test.

mvh Michael

Tak for det

Han skulle efter sigende også ha fortalt en jeg kender, at han vil anderkender faderskabet da testen jo ik lyver, så det er jo skønt.

KH

Anmeld

20. marts 2010

forår

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja man ved jo aldrig. For et eller andet sted har manden jo også nogle følelser i klemme, hvad enten de vil indrømme det eller ej!!

Og nu de har det sort på hvidt, vil det være fuldstændigt dumt hvis ikke han bare anerkender det!!

Lad os endeligt høre hvordan det kommer til at gå

knus

Hej

som skrevet ovenfor, så skulle han eftersigende anderkende faderskabet, så det ville jo bare være super dejligt. Men jeg tror nu ik på det før jeg har fået brevet...man skulle jo nødigt fejre for tidligt

God weekend

Anmeld

20. marts 2010

MorTilGustav

Milla-Victoria's mor skriver:

Sådan var det i hvertfald for os  Så hvis de vil tage den andre steder, mon ikke det så kan lade sig gøre at tale dem til det andet  

Du må lige fortælle hvordan det kommer til at gå i morgen!!

Knus

Det gik bare SÅ godt. De ville dog helst tage prøven fra armen, da det er nemmere og man er sikker på de får nok ud.. Men han lå bare og smilede til de flinke damer (der jo syntes har var sååå sød) og peb kun en lille smule  Uha, hvor er jeg stolt

Anmeld

20. marts 2010

nuggie

jeg kan godt huske første gang min søn, skulle have taget blodprøve, jeg er normalt totalt ligeglad med den slags, jeg har fået taget 1000 vis af blodprøver og det er altid mig som hjælper veninder med at få taget deres homoner og den slags. men da jeg stod der med min lille søn, kunne jeg sku ingen gang huske hans cpr. nr. jeg måtte ned og sidde og have noget koldt vand, får de kunne stikke ham men ungen han lå bare der og flirte med laboranten og synes det var super hyggeligt lidt pinligt når det nu er på ens arbejde, det hørte jeg får mange gange

Anmeld

11. april 2010

Mutti2

MorTilGustav skriver:

Det gik bare SÅ godt. De ville dog helst tage prøven fra armen, da det er nemmere og man er sikker på de får nok ud.. Men han lå bare og smilede til de flinke damer (der jo syntes har var sååå sød) og peb kun en lille smule  Uha, hvor er jeg stolt

Uhhh hvor fantastisk  Håber det gik lige så godt anden gang  De er nemmelig ikke så skrøbelige som vi går og tror

Men det er sgu træls at de skal igennem alt det  Ville ønske en spytprøve var nok!

Anmeld

12. april 2010

FruEllingsen

Det var da dejligt TILLYKKE med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.