Brev fra Statsamtet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

forår

Hej

Ville bare lige dele med jer, at jeg idag har modtaget brevet fra Statsforvaltningen, som fortæller at ham jeg hele tiden har vist var far til min datter også ER det.

Så nu skal han så bare tage stilling til om han vil anderkende faderskabet eller om han vil gå rettens vej!

Så forhåbentlig er der snart en afklaring på vej.

hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Faith

forår skriver:

Hej

Ville bare lige dele med jer, at jeg idag har modtaget brevet fra Statsforvaltningen, som fortæller at ham jeg hele tiden har vist var far til min datter også ER det.

Så nu skal han så bare tage stilling til om han vil anderkende faderskabet eller om han vil gå rettens vej!

hygge

Så kan han lære det! . Tillykke med det.

Anmeld

18. marts 2010

MorTilGustav

Pyha, held og lykke! Det er svar på DNA-tests? Jeg skal selv med Gustav ned og have taget første sæt blodprøver i morgen... Og så igen næste fredag.. Håber ikke det kommer til at gøre ondt på det lille pus

Anmeld

18. marts 2010

forår

smillaluna skriver:

Så kan han lære det! . Tillykke med det.

Tak for det

Anmeld

18. marts 2010

forår

MorTilGustav skriver:

Pyha, held og lykke! Det er svar på DNA-tests? Jeg skal selv med Gustav ned og have taget første sæt blodprøver i morgen... Og så igen næste fredag.. Håber ikke det kommer til at gøre ondt på det lille pus

Ja det var svar på DNA testen. Der er gået 7 uger efter den sidste test er foretaget. Vi var heldige og har fået foretaget mundskrab, så det var ikke slemt.

Held og lykke med jeres blodprøvetagning..og resten af forløbet.

kram

Dea

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

forår skriver:

Hej

hygge

Uhh en stor dag  

Tillykke med det  Jeg håber han bare vælger at skrive under, så den ikke behøver at blive trukket længere ud!!

Da jeg stod i samme situation gik der over en mdr, hvor jeg intet hørte, efter DNA svar!! Tiden var ulidelig. Jeg ringede til statsamtet som intet havde hørt fra ham!!

De sendte ham en påmindelse, og kort efter stod jeg med kuverten i hånden!! Han havde skrevet under.... FÅÅÅÅÅK det var STORT  

Selv om han ikke vil være der for hende, så havde han anerkendt det!! Hun havde endeligt en far på papirene

Hold op hvor jeg tudede. Og skyndte mig ud med prinsessen og købe en stor is, for at fejre det

Knus

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

MorTilGustav skriver:

Da min datter skulle have den taget var jeg selv heeeeelt slået ud!! Tanken om at de skulle stikke i hende, bare fordi han troede jeg havde været en tur om blokken, var rent ud sagt ubærlig!!

Meeeen da det så kom til stykket, så lå hun ski og smilede til mig imens den blev taget!!! Lige da der blev stukket, løftede hun hovedet fra briksen og kiggede på damen. Så lagde hun sig ned og smilede til mig, selv om jeg kæmpede, forgæves, med at holde tårerne tilbage

Så det er slet ikke så slemt som vi frygter.

Jeg havde købet det hersens "tryllecreme" og probbet på begge arme!! Men de ville så stikke i hælen, hvilket heller ikke lige gjorde mor her tilpas!!

Held og lykke med i morgen

Knus

Anmeld

18. marts 2010

MorTilGustav

Milla-Victoria's mor skriver:

Da min datter skulle have den taget var jeg selv heeeeelt slået ud!! Tanken om at de skulle stikke i hende, bare fordi han troede jeg havde været en tur om blokken, var rent ud sagt ubærlig!!

Meeeen da det så kom til stykket, så lå hun ski og smilede til mig imens den blev taget!!! Lige da der blev stukket, løftede hun hovedet fra briksen og kiggede på damen. Så lagde hun sig ned og smilede til mig, selv om jeg kæmpede, forgæves, med at holde tårerne tilbage

Så det er slet ikke så slemt som vi frygter.

Jeg havde købet det hersens "tryllecreme" og probbet på begge arme!! Men de ville så stikke i hælen, hvilket heller ikke lige gjorde mor her tilpas!!

Held og lykke med i morgen

Knus

Pyyyha, det er jeg sgu glad for at høre!  Tak for info!
Ja, Gustav sov også igennem hele hælprøven lige efter fødslen, kan jeg huske, så hvis det bare er sådan en de snupper så går det nok

Anmeld

18. marts 2010

forår

Milla-Victoria's mor skriver:

Uhh en stor dag  

Tillykke med det  Jeg håber han bare vælger at skrive under, så den ikke behøver at blive trukket længere ud!!

Da jeg stod i samme situation gik der over en mdr, hvor jeg intet hørte, efter DNA svar!! Tiden var ulidelig. Jeg ringede til statsamtet som intet havde hørt fra ham!!

De sendte ham en påmindelse, og kort efter stod jeg med kuverten i hånden!! Han havde skrevet under.... FÅÅÅÅÅK det var STORT  

Selv om han ikke vil være der for hende, så havde han anerkendt det!! Hun havde endeligt en far på papirene

Hold op hvor jeg tudede. Og skyndte mig ud med prinsessen og købe en stor is, for at fejre det

Knus

Tak for det...og ja  det er faktisk en ret stor ting, og er lettet over at være nået hertil...laaangt om længe

Jeg tror nu også at han vælger at anerkende faderskabet, men man ved jo aldrig...

Jeg er osse sikker på at det her blever fejret når sagen er helt afsluttet.

krammer

Dea

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

MorTilGustav skriver:

Pyyyha, det er jeg sgu glad for at høre!  Tak for info!
Ja, Gustav sov også igennem hele hælprøven lige efter fødslen, kan jeg huske, så hvis det bare er sådan en de snupper så går det nok

Sådan var det i hvertfald for os  Så hvis de vil tage den andre steder, mon ikke det så kan lade sig gøre at tale dem til det andet  

Du må lige fortælle hvordan det kommer til at gå i morgen!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.