Slee bee - hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

Så blev kæresten sendt i Bilka efter arbejde for at købe Slee Bee på tilbud til 499.- Han kommer så hjem med en LYSERØD pose, hvilket slet ikke duer, da vi ikke ved hvad køn det er, og selvom det er en pige, kan det jo være den næste bliver en dreng...

Jeg har derfor søgt på nettet for at finde ud af hvor man kan købe en helt neutral en af slagsen (mørkeblå eller sort) - og kan ikke finde et ENESTE sted!

HJÆLP mig damer!

PS: den skal være ny/ubrugt og med plade.

Vores Bulka havde den i sort, sidst vi var der... Men også dyrere end de mønstrede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Pige2009

Bavianis skriver:

Jeg har lige set en DUNIDUO på nettet www.tøjbamsen.dk og den kan man få nu få med uld-vinterdyne og bæreplade for 999.- Sommerdynen skal man købe seperat, men der kan man jo bare bruge sin almindelige dyne...

Har I erfaringer/hørt noget om den model???

Jeg har en veninde, der har DuniDun posen til hendes datter, og de er meget glade for den og sender de varmeste anbefalinger...

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

Bavianis skriver:

Ja hol da op! Heldige dig;-)

Havde jeg ikke kunne få den så billigt, ville jeg også have købt en af de billigere Dog ikke alle poser, man siger lige godt om. Bilkas har jeg hørt lidt dårligt om fra flere sider (endda sagt af en Bilkamedarbejder)

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Baagøe skriver:

Jeg har en veninde, der har DuniDun posen til hendes datter, og de er meget glade for den og sender de varmeste anbefalinger...

Fedt;-) Så skal jeg bare have forklaret fedtsylen at det er dobbelt så godt når den er dobbelt så dyr...

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

Bavianis skriver:

Fedt;-) Så skal jeg bare have forklaret fedtsylen at det er dobbelt så godt når den er dobbelt så dyr...

Ja, og jeg har selv haft den i hænderne og synes den er super lækker

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Ranarupta skriver:

Vores Bulka havde den i sort, sidst vi var der... Men også dyrere end de mønstrede...

Jeg har lige undersøgt det nærmere på nettet, og det virker til at det er bedre (varmere om vinteren), at den er af uld, og det er Bilkas ikke, de er i dun... Så jeg skal lige ha et alvorsord med manden omkring at købe en Duniduo i stedet. Hvilket ikke bliver let, da den er dobbelt så dyr, og han er i forvejen ved at gå helt bagover over, at vi skal købe ting til babyen inden den kommer...

Mænd... - nogle gange bare spasseristiske....

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Jeg har lige undersøgt det nærmere på nettet, og det virker til at det er bedre (varmere om vinteren), at den er af uld, og det er Bilkas ikke, de er i dun... Så jeg skal lige ha et alvorsord med manden omkring at købe en Duniduo i stedet. Hvilket ikke bliver let, da den er dobbelt så dyr, og han er i forvejen ved at gå helt bagover over, at vi skal købe ting til babyen inden den kommer...

Mænd... - nogle gange bare spasseristiske....

Ja, det er de nemlig!! Altså mindre mongoler...

Men du skal STÅ FAST!!

Anmeld

18. marts 2010

LinLin

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

Så blev kæresten sendt i Bilka efter arbejde for at købe Slee Bee på tilbud til 499.- Han kommer så hjem med en LYSERØD pose, hvilket slet ikke duer, da vi ikke ved hvad køn det er, og selvom det er en pige, kan det jo være den næste bliver en dreng...

Jeg har derfor søgt på nettet for at finde ud af hvor man kan købe en helt neutral en af slagsen (mørkeblå eller sort) - og kan ikke finde et ENESTE sted!

HJÆLP mig damer!

EJ hvor underligt! I Bilka ved Århus var det kun dem i sort der var på tilbud i dag!

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Ja det var da mærkeligt... MEN: Har nu købt en DUNIDUO med uldvinterdyne og plade på internettet.Fik kæresten overtalt Den koster 1799 i Babysam, og var på tilbud til 999 på nettet...

Så vi får pengene igen for den lyserøde Slee Bee.

Den første babyting vi har købt!! Ih

Anmeld

18. marts 2010

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

HJÆLP mig damer!

denne duniduo koster kun 1000

http://www.tojbamsen.dk/search.asp?keyword=duni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.