Slee bee - hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.993 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Bavianis

Hej med Jer.

Så blev kæresten sendt i Bilka efter arbejde for at købe Slee Bee på tilbud til 499.- Han kommer så hjem med en LYSERØD pose, hvilket slet ikke duer, da vi ikke ved hvad køn det er, og selvom det er en pige, kan det jo være den næste bliver en dreng...

Jeg har derfor søgt på nettet for at finde ud af hvor man kan købe en helt neutral en af slagsen (mørkeblå eller sort) - og kan ikke finde et ENESTE sted!

HJÆLP mig damer!

PS: den skal være ny/ubrugt og med plade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Pige2009

Jeg har en Voksi i helt mørkeblå - næsten sort, og den fåes alle steder. Du kan ikke få Slee Bee i neutral mere. Det er Føtex og Bilkas eget mærke.

K.h. Linda

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Baagøe skriver:

Jeg har en Voksi i helt mørkeblå - næsten sort, og den fåes alle steder. Du kan ikke få Slee Bee i neutral mere. Det er Føtex og Bilkas eget mærke.

K.h. Linda

Er der så andre "billige men ligeså gode" mærker der har den i en neutral farve? Det kan da ikke passe at man bliver nød til at købe den dyre hvis man ikke ved hvad kønnet er...

Anmeld

18. marts 2010

Mor til matilde og gustav

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

Så blev kæresten sendt i Bilka efter arbejde for at købe Slee Bee på tilbud til 499.- Han kommer så hjem med en LYSERØD pose, hvilket slet ikke duer, da vi ikke ved hvad køn det er, og selvom det er en pige, kan det jo være den næste bliver en dreng...

Jeg har derfor søgt på nettet for at finde ud af hvor man kan købe en helt neutral en af slagsen (mørkeblå eller sort) - og kan ikke finde et ENESTE sted!

HJÆLP mig damer!

den fåes også i bilka i sort men så koster den 800kr tror jeg men det  er også en del billigere end voksi

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

Bavianis skriver:

Er der så andre "billige men ligeså gode" mærker der har den i en neutral farve? Det kan da ikke passe at man bliver nød til at købe den dyre hvis man ikke ved hvad kønnet er...

Tjaaa... Aner det faktisk ikke. Jeg gav 1499,- for Voksien inkl. bæreplade. Min er i uld, så den er både varme og kuldeisolerende i modsætning til den billige i dun

Anmeld

18. marts 2010

FruPudderkvast

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

HJÆLP mig damer!

Jeg købte altså en sort Slee-bee for et halvt år siden i Bilka, så det kan lade sig gøre at finde en neutral.. Blev dog nødt til at levere den tilbage, da det er dun der er i dynen, og min søn kan risikere at udvikle allergi pga multiallergiker-far.. Men jeg skal selvfølgelig ikke sige om de helt er stoppet med at sælge de sorte

Men vi købte så i stedet for en Trille-pose med uld dyne som den rigtige Voksi.. Og vi er bare SÅ glade for den.. Den kostede dog 999,-.. Men det er da i hvert fald også billigere end "den ægte"

// Sarah

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Jeg har lige set en DUNIDUO på nettet www.tøjbamsen.dk og den kan man få nu få med uld-vinterdyne og bæreplade for 999.- Sommerdynen skal man købe seperat, men der kan man jo bare bruge sin almindelige dyne...

Har I erfaringer/hørt noget om den model???

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Baagøe skriver:

Tjaaa... Aner det faktisk ikke. Jeg gav 1499,- for Voksien inkl. bæreplade. Min er i uld, så den er både varme og kuldeisolerende i modsætning til den billige i dun

Hvor har du fået Voksi'en så billigt?

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

Hvor har du fået Voksi'en så billigt?

I det gamle Baby-Vest i Odense Det var virkelig heldigt.

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Baagøe skriver:

I det gamle Baby-Vest i Odense Det var virkelig heldigt.

Ja hol da op! Heldige dig;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.