Hvor mange behandlinger skulle der til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

thessemarie

Blev gravid i 1 og 2. forsøg.. Begge gange vha icsi.

1 gange 1 æg oplagt, 2. gang 2 æg oplagt.

1. Gang kunne de se på blodprøverne at det havde sat sig men  havde "sluppet" igen.

2. gang var der en enkelt gevinst og er nu 28 uger henne.

Har i forvejen 1 søn der er lavet ved alm lagen gymnastik..

Det er dog ikke den samme far. Vi har fået hjælp pga min kæreste har sukkersyge..

Pøj pøj med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

Hvor dejligt at høre om nogle lykkelige slutninger og specielt nogle der er blevet gravid i 3. hug. Jeg synes så ofte at man enten gør det i 1. el 2. og ellers er det bare noget der tar tid

Krydser fingre for at du er en af dem der klarer den i første hug kitty

Det var lige det jeg håbede på. Så vi kunne puste lidt mod og håb ind i gruppen. Det synes jeg vi har brug for engang i mellem.

Jeg håber snart vi bliver med rogn, sofiedk

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Også mig - måske gør det ikke helt så ondt på mig som på dig, men håber det snart er jeres tur!

Hvor er det sødt sagt! Tusind tak!

Jeg håber vi kommer til at følges ad, og at din næste test er positiv! Så må jeg løbe lige i hælene på dig 

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

thessemarie skriver:

Blev gravid i 1 og 2. forsøg.. Begge gange vha icsi.

1 gange 1 æg oplagt, 2. gang 2 æg oplagt.

1. Gang kunne de se på blodprøverne at det havde sat sig men  havde "sluppet" igen.

2. gang var der en enkelt gevinst og er nu 28 uger henne.

Har i forvejen 1 søn der er lavet ved alm lagen gymnastik..

Det er dog ikke den samme far. Vi har fået hjælp pga min kæreste har sukkersyge..

Pøj pøj med det..

Tillykke med at det lykkes! Det glæder jeg mig til at det gør for os!

Tak for dit svar!

Anmeld

22. marts 2010

Solstrålen

Vi har en datter der er lavet på naturlig vis men det tog dog næsten 2 år ..

Denne gang prøvede vi 21 mdr .. og blev gravid ved 1. ICSI . Min mand har nedsat sædkval.

Anmeld

22. marts 2010

LISBETH:-)

Åhhh hvor kan jeg godt forstå du er utålmodig!!!!!!

Hele min laaaaange historie kan du læse på min profil, men den har du vist læst før

Jeg håber det snart lykkedes for jer!!!!

Anmeld

22. marts 2010

otlitrom

lisbeth2910 skriver:

Åhhh hvor kan jeg godt forstå du er utålmodig!!!!!!

Hele min laaaaange historie kan du læse på min profil, men den har du vist læst før

Jeg håber det snart lykkedes for jer!!!!

Jeg er så utålmodig at jeg tjekke postkassen to gange igår.. På en søndag!! Vi vil bare gerne have det brev. En dato vi kan forholde os til. Men det er heller ikke kommet idag...

Jeg vil bare gerne igang nu.. Føle at der sker noget. Men må slå koldt vand i blodet og nyde at foråret er på vej

Tak til alle der deler historier. Det hjælper at vide at det kan lykkes!

Anmeld

5. april 2010

Miepige

Hej

Vi er i behandling med ICSI pga. mandens lave sædkvalitet. Der var 11 mio sædceller, men de er meget dovne. Dog er det forbedret en del ved vitaminer m.m., så sidste gang havde han 4 mio hurtige.

Første ICSI kort protokol (6 æg, 4 modne, 3 delte, 1 sat op, 2 smidt ud pga fragmenter, så de ikke kunne fryses): Gravid, men havde en SA i 9 uge. Vi så hjertelyd (6+4), da vi var til akutskanning, fordi jeg blødte så meget (havde fået en blodansamling som de så ved den første blødning 5+3).

2. ICSI lang protokol. Fik taget 5 æg ud i dag, så krydser fingre for at det også lykkedes denne her gang uden blodansamling!

MVH

Mie

Anmeld

5. april 2010

dorthemus

Jeg har været igennem et helt "almindelig" IUI forsøg uden hormonstimulering på Stork Klinik og blev gravid i det forsøg

Jeg manglede en mand at få et barn med så derfor blev jeg insemineret med en åben donor.

Anmeld

5. april 2010

Vial

Jeg har pco. Jeg blev hormonstimuleret med lav dosis af puregon (75 enheder) fra 2. dag i cyklus. Undervejs blev jeg kontrolscannet. 7 æg udviklede sig.

på 12. dagen var to af æggene store nok til at jeg kunne få ægløsningsprøjte.

To dage senere blev jeg insemineret med donorsæd (har ikke nogen kæreste). Begge æg havde løst sig og var klar.

Nu er jeg i 19. uge med tveæggede tvillinger.

Så der skulle ét forsøg til her.

Min tvillingesøster har i alt modtaget 15 hormonbehandlinger, hvor hun både har prøvet inseminering og hjemmearbejde. Hun har også PCO (tynd pco'er)

Hendes ældste søn kom til efter 9. forsøg - men i en pause, hvor hun dog tog metformin (skide godt til pco piger - det kan rette op på ubalancen i kroppen, da medicinen hjælper kroppen til at optage sukker - pco'ers STORE problem)

Hendes datter kom til verden efter 2. forsøg af en ny hormonstimuleringstype, som er super egnet til PCO piger. Den som jeg også fik. Lavdosis af puregon fra 2. dagen og ægløsningssprøjte, når æg er store nok.

Modsat mig, der modnede æg på 12 dage, så tog det min søster 23 dage på hormoner før hendes æg var store nok.

Kan kun anbefale PCO piger at bede om den slags behandling med lavdosis af puregon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.