Jeg er nysgerrig som altid
Hvor mange ganges behandling skulle der til, før I blev gravide?
I må meget gerne skrive, hvilken behandling i har fået (IUI, IVF etc.) og grunden til I valgte/kom i behandling.
Håber I vil dele.
Anonyme svar er muligt.

Jamen vi havde først 3 behandlinger hvor jeg "bare" sku ta hormoner (indsprøjtninger) og når æggene så var store nok, sku jeg ha ægløsningssprøjte og så sku vi ellers selv i gang hjemme på lagnerne.. 
Men det kom der desværre ikke så meget ud af, og da jeg var utrolig lang tid om at modne de æg og jeg lå lige på vippen til at modne for mange blev vi henvist til Skejby, så de ku ta æg ud hvis det blev nødvendigt.. Gik ellers hos en gynækolog her i Silkeborg..
Så gik der jo desværre et par mdr mere med ventetid..
Men da vi så kom til Skejby, kom jeg igen igang med hormonerne og jeg var ikke til at styre med det ægmodning halløj igen, så rendte jo fandme til scanning hver anden dag i næsten en måned, røv træls at køre til århus så ofte.. Personalet mente jeg sku ha min egen parkeringsplads..
Men de var sgu så søde..
Jeg blev så insemineret, da æggene endelig blev store nok og heldigvis blev der ikke modnet for mange, så slap for ægudtagning osv..
Den mølle var vi igennem 3 gange hvor det så lykkedes 3. gang
Jeg blev gravid den 31. Marts 2008 og vores skønne pige kom til verden den 18. December 2008, 4 dage før termin.
Knus Mette
Hov forresten, glemte at fortælle hvorfor vi var i behandling, det er fordi jeg har pcos.