Afstemning om navn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Ej Sus altså - det er også bare FOR mærkeligt det navn! Jeg sidder her og klukker alene i sofaen og maven hopper helt vildt - kan slet ikke stoppe med at grine igen!

Jamen det er ikke mig! Det var i nyhederne at nogle forældre havde søgt om at kalde deres barn det!!! Utroligt, men sandt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

myprincess

Synes det er sådan et sødt navn men passer bare ikke så godt til Ida som min datter hedder så ville nok ikke bruge det men synes sagtens at man kan

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Jamen det er ikke mig! Det var i nyhederne at nogle forældre havde søgt om at kalde deres barn det!!! Utroligt, men sandt!!

Dét er da for skørt!

Jeg kan bestemt godt lige navne, hvor ikke der er så mange der hedder det. Men den der, den er liiidt for langt ude!!

Vi har tænkt os at kalde vores søn for opvaskemaskine? mon vi må det? Vi mangler i hvert fald én?

Anmeld

18. marts 2010

Junibæbs2013

Selvom mange selvfølgelig kender navnet fra TV, tror jeg alligevel, at barnet ville støde på rigtig, rigtig mange mennesker, der ikke ville ane, hvordan det skal udtales. 

Folk vil måske kalde hende "Feobi" eller "Fæobi"...

Jeg synes ikke rigtig, at navnet "giver mening" på dansk...

Anmeld

18. marts 2010

Kløver

jeg synes det er et pænt og stærkt navn, men ikke i dk, synes det er for amerikansk til mig

Anmeld

18. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har haft en veninde som hed det, så synes slet ik det er mærkeligt. Bare sødt

Anmeld

18. marts 2010

Ranarupta

Ja, jeg synes, at det er rigtigt fint!

Har dog svaret: Ja, men ville ikke selv... For jeg tænker lidt, at det er et af de navne, der skal staves for andre hele tiden, så det ikke bliver til FIBI...

Anmeld

18. marts 2010

Mussen2

Jeg synes det er et flot og stærkt navn. Jeg synes slet ikke der er problemer, med internationale navne. Tværtimod!

Rigtig flot navn. Mht. om det skal staves for andre, så ville jeg nok overveje det ifht. om hun også skal have et efternavn, som skal staves. jeg har altid skullet stave mine efternavne, men det har ikke gjort mig noget som heklst.

Dog ville det være træls at skulle stave hele navnet.

Anmeld

18. marts 2010

4kløver

Syndes det er sødt... kommer til at tænke på hende i Heksene fra Warren Manor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.