Afstemning om navn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

B&J

Syntes det er super sødt navn og et stærkt navn  og jeg håber du vælger det da der ikke er ret mange børn i dk der hedder det elsker anderledes navne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

mortenw

Der er i hvert fald ikke mange andre, der har det! Kig evt. her:

http://mitbarnsnavn.dk/pigenavne/Phoebe

Anmeld

18. marts 2010

BinaMor

mortenw skriver:

Der er i hvert fald ikke mange andre, der har det! Kig evt. her:

http://mitbarnsnavn.dk/pigenavne/Phoebe

hold da op.. det er godt nok sjældnet her.

men det er Gabriella vist også i dk. men den er kendt i usa. det samme med Phoebe... men vi blir da mere og mere amerikaniseret efterhånden så mon ik det snart kommer..

håber jeg. heheh

Anmeld

18. marts 2010

NoName

gabriellasmor skriver:

må jeg lige lave en rundspørge

Har svaret JA, men vil ikke selv vælge det.

Er enig med Kitty, det er alt for Amerikansk i mine øjne.

Anmeld

18. marts 2010

Michael healer

gabriellasmor skriver:

tark. sys selv det er pænt.. men vil ikke have hun blir drillet. men der er vel mange anderledes navne efterhånden?

hm hvis det skal komme an på dette, så der jo mange navne du ikke kan bruge, nu om dage kan man jo drille om stort set alle navne, så jeg tror du for svært ved at gardere dig mod dette

Det vigtigste er jo ikke hvad andre syntes om navnet, men hvad du syntes om navnet ikke ?

Jeg stemte ja, for selvfølgelig kan man det

mvh Michael

Anmeld

18. marts 2010

Winnie

Jeg har stemt "Ja, men ville ikke vælge det selv"

Jeg synes at det er et super sødt navn, men kan bedst lide lange navne, derfor ville jeg ikke vælge det selv.

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Jeg har stemt "Ja, men ville ikke selv".

Jeg er jo fra nordjylland, og der har folk altså vanskeligheder ved at udtale navne... Gregers bliver af min fars kone udtalt med blødt g i midten, hvilket lyder rigtigt grimt.

Jeg synes sagtens man kan kalde sin datter for Phoebe, mine betænkeligheder ville ligge i, om folk mon vil udtale det "Pøbe" eller "Fibe" i stedet for "Fibi"...

Men man kan da kalde sit barn for det man synes lyder pænt.

Pånær Rhododendronbusk...

Anmeld

18. marts 2010

BinaMor

Bavianis skriver:

Jeg har stemt "Ja, men ville ikke selv".

Jeg er jo fra nordjylland, og der har folk altså vanskeligheder ved at udtale navne... Gregers bliver af min fars kone udtalt med blødt g i midten, hvilket lyder rigtigt grimt.

Jeg synes sagtens man kan kalde sin datter for Phoebe, mine betænkeligheder ville ligge i, om folk mon vil udtale det "Pøbe" eller "Fibe" i stedet for "Fibi"...

Men man kan da kalde sit barn for det man synes lyder pænt.

hahahaaah

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

gabriellasmor skriver:

hahahaaah

Anmeld

18. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Ej Sus altså - det er også bare FOR mærkeligt det navn! Jeg sidder her og klukker alene i sofaen og maven hopper helt vildt - kan slet ikke stoppe med at grine igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.