Holder ægteskabet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2008

Nadi

Nu fik jeg ikke lige læst det med hvem der er far til hvem da jeg skrev mit indlæg.
Men jeg må sige at det er forstyrrende som Nicolaj ligner Frederik og som Felix ligner Martin. Det bliver spændende at se hvis Marie og Joachim får børn om der overhovedet er nogen samlining.

Men så melder tanken sig også om Joachim overhovedet kan få børn og derfor er der blevet brugt "donore"? Men på den anden side så ligner Christian og Nicoliaj jo absolut ikke hinanden.

Ej der går bare for mange rygter om det kongehus 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Mor-jannie

jeg ved ik om det holder måske men så i han fælede en tåre den arme mand:P åhh det var så sødt...(L):'((L)

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Glemmer aldrig den dag jeg læste i en avisartikel om at Mary var ganske ligesom os andre!

HAHA!! Biggest joke ever!

Den dag jeg ser Mary stå i meterlang kø i Bilka kl. 1645 fordi hun har glemt at tage kød op til aftensmaden med 2 hylende unger på armen - SÅ vil jeg MÅSKE begynde at overveje om hun kunne være bare en kende ligeså normal som os andre.
Fårk - Mage til lorte research skal man da lede længe efter.

BTW så er jeg knap så vild med Mary - Hun er blevet så snobbet!

Anmeld

26. maj 2008

Sille

Tynen skriver:

BTW så er jeg knap så vild med Mary - Hun er blevet så snobbet!

Tror sgu ik hun er snobbet.. men det må sgu da være super mærkeligt at være kommende dronning... hun skal vel være lidt snobbet når der er kameraer på.. syns hun er fin.. jeg hepper på hende og frederik.. hephep...:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.