godmorgen piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

bette

har i sovet godt??
jeg har haft en dejligt uafbrudt nattesøvn.. skøønt..
hva med jer(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Sille

JEP JEP.. er på toppen af verden.. har for første gang i to uger sovet skønt.. hurra..

:)

Desværre har freja her til morgen fået feber..:(

Anmeld

26. maj 2008

Loggidut

jeps, vi har også atter haft en dejlig nat...og godmorgen!

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

godmorgen.
dejligt med en dejlig nats søvn.
det ville jeg også ha haft hvis jeg selv kunne få snøvlet mig i seng om aftenen i god tid. men nej. så lidt træt er man vel altid hihi

Anmeld

26. maj 2008

Helle30

Godmorgen. Jeg har sovet glimrende - omend ikke så længe.
Vi var til konfirmation i Eistrupholm (Jyyyyland) i går og kom først hjem omkring midnat. Sofie blev dikket og nusset i en sådan grad, at hun stadig sover, men jeg var nu oppe til sædvanlig tid, 06.30.
Tillykke med nattesøvnen Bettemouse. Det er bare super skønt at vågne udhvilet. Utroligt som man lærer at sætte pris på noget så simpelt som søvn, når man har fået børn.

- Helle, som vil liste op og kigge til syvsoveren

Anmeld

26. maj 2008

linemus

Ja godmorgen. Vågnede på sofaen kl.2 og gik i seng. Blev vækket af Signe kl.4 8( som ikke ville sove der mere. Tog hende med i seng og fik lov at sove til kl.6.

Hun vågner jo tidligere og tidligere - det er til at blive vanvittig af 8D

Knus Line - og ikke tale om at jeg vil bruge min formiddags-frihed på at sove

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

linemus skriver:

Ja godmorgen. Vågnede på sofaen kl.2 og gik i seng. Blev vækket af Signe kl.4 8( som ikke ville sove der mere. Tog hende med i seng og fik lov at sove til kl.6.

Hun vågner jo tidligere og tidligere - det er til at blive vanvittig af 8D

Knus Line - og ikke tale om at jeg vil bruge min formiddags-frihed på at sove

hvad har du af grdiner på deres værelse?
her er der mørklagt, og dt hjælper altså

Anmeld

26. maj 2008

linemus

Ja, det har vi faktisk lige snakket om i går. Der er kun hvide persienner på deres værelse, som vender mod øst, så det er garanteret derfor, hun vågner. Så vi skal have mørklagt det på en måde - tror vi starter med sorte sække i aften, så kan vi altid gøre det smartere med tiden.. Tænk at få en hel nats søvn... (drømme-smiley)...

Anmeld

26. maj 2008

ivfmarie

Jeg vågnede helt forvirret kl 6.15 (skal normalt op kl 5.30) Ingen larm fra nogen af ungerne siden de blev puttet kl 19.30!!!
Vi plejer eller at bruge ungerne som vækkeur - for de er altid vågne senest halv 6 (men ikke lige idag, altså...)

Nå - back to work

Marie

Anmeld

26. maj 2008

Mikkelmusen

kl. 00.00 ville tøsen ikke sove mere, og vi tog hende ind. Det vil sige, hun sov faktisk men græd hele tiden og puttede sig ind til en. Hun vendte og drejede og pev 1000 gange i løbet af natten, men ikke nær så meget som før vi tog hende ind. Lille pus.

normalt vil hun ikke putte helt tæt når hun er træt, men for tiden er hun meget "krops-kontakt-søgende".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.