Sådan en bølle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

mariamiss6

Åh ja. min store søn Bastian, på 2 år og 10 måneder, er altså sjov..

Når han taler, er det mest hans mimik der virkelig taler, så man rigtigt forstår hans mening. tingene siges med meget pædagogiske tonefald, og kropsbevægelser.

Nåh men altså, jeg havde en pose kanelgifler liggende i "den hemmelige skuffe" og Bastian fandt så på liiige at kigge i den her den anden dag. Han tager selvfølgelig en til både ham og Felix, og jeg formaner ham, at det er den eneste de så får.... det forstår han, og tager ikke flere...

Næste morgen, er han dog hurtigere end mig, og mens jeg sidder på toilettet, snupper han en til dem hver igen. Jeg hører posen knitre, og skuffen lukke, og råber: "Nej Bastian, nu tager du altså ikke flere"

Bastian svarer noget der betyder "jamen jeg har da også taget en til Felix, så se lige hvor dygtig og sød jeg er" ooookay så må i godt få den ( den bløde mor) Hvorefter han så meget forståene, og meget roligt siger: "ikke flere nu moar - ikke flere nu" FØR han giver sig til at spise den han allerede har snuppet.
Jeg giver ham selvfølgelig ret, og siger at nej, han skal ikke tage flere nu, og at han skal skynde sig at spise den, for han skal have rigtig morgenmad også...

Tror da fanden barnet er så forstående, når han nu har tømt posen - iiih og jeg som troede jeg skulle have kanelgifler nu - der blev jeg sgu snydt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

eirene

Så kan du lære det...

Anmeld

17. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil sige: Cute bølle

Og betænksom - Så kan du lære at spise dine kanelgifler når det er opdaget!! haha...

Anmeld

17. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg vil sige: Cute bølle

Og betænksom - Så kan du lære at spise dine kanelgifler når det er opdaget!! haha...

Hehe, ja han er sgu altså sjov... Det er da heldigt han er min ,sådan som jeg knus elsker ham

Anmeld

18. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Hehe, ja han er sgu altså sjov... Det er da heldigt han er min ,sådan som jeg knus elsker ham

Det må man sige

Anmeld

21. marts 2010

JustAnotherName

Hahaha, ikke flere nu - som i - POSEN ER TOM!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.