Babydrengetøg til salg. Byd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.000 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Bare mig..

Tøjet er kun brugt meget få gange, og er i fin stand.

Det er størrelserne der står på en lap papir..

Kom med et bud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bare mig..

- Det har lagt i mit skab, så det er altså derfor det er lidt krøllet. :/ Håber det går og nogen alligevel kunne bruge noget af det

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Slet ingen der er intra?

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

Slet ingen der er intra?

Det ser fint ud!! Øv...skal jo have en pige :-( Har forresten fået dine penge :-) Håber du har fået vesten!!

HELD OG LYKKE MED DET....Oooooooooop med annoncen :-)

Anmeld

17. marts 2010

Valle81

marikka skriver:

Tøjet er kun brugt meget få gange, og er i fin stand.

Det er størrelserne der står på en lap papir..

Kom med et bud.

Hejsa:0)

Jeg kunne rigtig godt være interesseret i det lyseblå jogginsæt hvor der på blusen er den der hætte med ører og ansigt:0) Havde det selv i lyserød til min datter da hun var spæd:0)

Hvad tænker du i pris:0)

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg kunne rigtig godt være interesseret i det lyseblå jogginsæt hvor der på blusen er den der hætte med ører og ansigt:0) Havde det selv i lyserød til min datter da hun var spæd:0)

Hvad tænker du i pris:0)

Jeg er ikke helt sikker på hvilken en du mener. Hvilket billede er det? For der er en med hætte men der er ikke bukser til, med mindre du vil have de blå med der er for sig selv som et sæt. De kan sagtens passe sammen.

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Det ser fint ud!! Øv...skal jo have en pige :-( Har forresten fået dine penge :-) Håber du har fået vesten!!

HELD OG LYKKE MED DET....Oooooooooop med annoncen :-)

Det er også noget fint tøj Ja jeg kan heller ikke bruge det

Det var godt du fik pengene, og den passer.. -jeg kan godt nok ikke lukke med lynlåsen pga maven men det regnede jeg nu heller ikke med. Den er super fed at have på.. overvejede lidt den lillae du også har?

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

Det er også noget fint tøj Ja jeg kan heller ikke bruge det

Det var godt du fik pengene, og den passer.. -jeg kan godt nok ikke lukke med lynlåsen pga maven men det regnede jeg nu heller ikke med. Den er super fed at have på.. overvejede lidt den lillae du også har?

Morsomt...jeg har også selv købt en vest (meget mærkeligt at man sælger ud af  veste og så køber nogle nye, he he)... MEN DEN VAR JO RØD...og jeg har fået et flip med at købe ind i rødt?? Man bliver mærkelig af at være gravid, he he. Men jeg kan nemlig HELLER ikke lukke min nye, men det vidste jeg også godt, da jeg købte den. Jeg regner jo at komme til det igen. Da jeg havde termin i går, så forhåbenligt snart, he he.

Den lilla er også fin...den er også str S. Sig til, hvis det er...

Rigtig god aften til dig - og håber du får dit fine fine tøj solgt 

Anmeld

17. marts 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Morsomt...jeg har også selv købt en vest (meget mærkeligt at man sælger ud af  veste og så køber nogle nye, he he)... MEN DEN VAR JO RØD...og jeg har fået et flip med at købe ind i rødt?? Man bliver mærkelig af at være gravid, he he. Men jeg kan nemlig HELLER ikke lukke min nye, men det vidste jeg også godt, da jeg købte den. Jeg regner jo at komme til det igen. Da jeg havde termin i går, så forhåbenligt snart, he he.

Den lilla er også fin...den er også str S. Sig til, hvis det er...

Rigtig god aften til dig - og håber du får dit fine fine tøj solgt 

Kan du ikke lige sende et billede af den lillae igen så?

Jeg er også helt vild med rød, men har egentlig altid været det..
Underlig, ja, det siger du ikke. haha.

håber for dig, at du snart føder, for det må jo være ulideligt at gå over tid. jeg håber virkelig ikke jeg kommer til det Det er underligt, at der er så  mange der går over tid.. :/

Held og lykke, til dig også...

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

marikka skriver:

Kan du ikke lige sende et billede af den lillae igen så?

Jeg er også helt vild med rød, men har egentlig altid været det..
Underlig, ja, det siger du ikke. haha.

håber for dig, at du snart føder, for det må jo være ulideligt at gå over tid. jeg håber virkelig ikke jeg kommer til det Det er underligt, at der er så  mange der går over tid.. :/

Held og lykke, til dig også...

Her er den lilla...! Det er svært at tage billeder af den lilla farve. Men den er fin mørkelilla. Hvis du gerne vil købe den, så synes jeg vi skal aftale, at du kan sende den retur til mig, hvis du ikke er tilfreds (det koster selvfølgelig lidt porto). Jeg vil gerne være sikker på, at mine købere er glade :-) Ja....og ellers kan den selvfølgelig også sælges på nettet. Op til dig. Du kan tænke over det. 

Har du fået solgt noget babytøj??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.