total kamp i den høje stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. maj 2008

Loggidut

andre der har det...uhhh kan godt huske der var noget med en madkrig mellem mødre og børn...og kan godt huske jeg var såååå skide corny...vil hermed gerne lige sige undskyld :'( for nu sidder jeg selv i saksen...med en unge der er ved at vælte stolen, og jeg mener vælte...jeg kan godt huske drengene også kunne få den ved til at sige bump ved at kaste sig rundt i den, men det er intet mod tif...hun kaster sig så hårdt frem og tilbage at stolen vipper...og det er en hokus pokus? det burde ikke kunne lade sig gøre... først sagde jeg hårdt nej! hjalp det...niks! så skubbede jeg hende væk fra bordet...hvilket ikke var så smart, for den tipper nemmere frem ad end bagover...og specielt når den ikke står tæt ind på bordet. nå¨så forsøgte jeg at skræmme hende til at lade være, med at rive stolen i modsatte retning, så hun fik fornemmelsen af at hun faldt...hvilket resulterede i et vældigt grin...arrrk... så stoppede jeg stolen til, rundt omkring hende med håndklæder, men så sidder hun med armene op i vejret, og kan ikke få dem ned...og æder derfor ingen ting! sidst har jeg forsøgt at sætte hende på gulvet med ryggen mod os...så vender hun sig om, og skælder ud...så tager vi hende op igen, og så starter balladen forfra...og jeg hiver hende op, sætter hende i stolen igen...hiver hende op...o.s.v... jeg aner ikke hvad fanden jeg efterhånden skal forsøge mig med...for det er virkeligt voldsomt når hun gør det...og det er efterhånden ved at være konstant... jeg bliver sindsyg...og har mest lyst til at lade hende sidde der og knalde rundt i stolen...for jeg orker da ikke at blive ved...vi snakker uger nu det har været sådan! arrrrk...tænk om hun får mærker på ryggen og brystkassen når hun gør det...aj jeg er også bare så skide nega over det for tiden...for jeg orker sgu ikke den kamp...dag ud og dag ind... andre med sådanne ureagerlige unger...hvad gør i?>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2008

Sille

haha.. ej undskyld men det lyder sgu lidt komisk når du fortæller det... ;) Ved ik hva du skal gøre.. kom bare sådan til at grine af din lille Tif.. tror sgu hun har humor...:D

Anmeld

25. maj 2008

bette

lyder da godt nok voldsomt.. har ikke selv en hokus pokus.. men synes stadig det lyder vildt at hun kan få den til at vippe..
her får mikkel også sin trip trapp til at rykke sig.,, men ikke vippe da..

har ingen gode råd.. for det lyder som om du har prøvet det hele..

krammer

Anmeld

25. maj 2008

Plysbjørnen

Hejsa. Har et problem der minder lidt om det, Laura skubber sig væk fra bordet vi har en viking(hedder den vist)... Så vidt jeg husker har Hokus Pokus sådan nogle smarte huller ned langs siden, hvad med at binde den fast til bordet? hvis ellers bordet tillader det??? Det gør vi med Laura's stol (hun sidder for bordenden).. Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+5.

Anmeld

25. maj 2008

Loggidut

aj tina...det kunne havde været min redning...ellers fed ide...men vi har sådan et sekskantet bord, hvor benene er hele plader som krydser hínanden...så der kan der ikke bindes noget fast til

svært at forklare...men ellers fed fidus...

fandens også...jeg vil have nyt bord!8(

Anmeld

25. maj 2008

Tikki

Ej det lyder sgu træls...hmmmmm jeg må tilstå, jeg ikke har det problem..endnu..til gengæld så har vi så mange andre ;)

Så vidt jeg huske, kan en hokuspokus lægges ned så den får bord foran sig og kommer nærmere jorden...hvis du forstår - ville hun kunne sidde og spise sådan? Så kan du i hvert fald slappe mere af, da den jo også er beregnet til at kunne vippe i den stilling(synes jeg at kunne huske?!)......det kan jo også være, hun prøver at få den til det i opretstilling. Håber da du finder en løsning - uhhh kender kun alt for godt til de kampe..man bliver SÅ træt!

Anmeld

25. maj 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

aj tina...det kunne havde været min redning...ellers fed ide...men vi har sådan et sekskantet bord, hvor benene er hele plader som krydser hínanden...så der kan der ikke bindes noget fast til

svært at forklare...men ellers fed fidus...

fandens også...jeg vil have nyt bord!8(

Ja så kan jeg godt se at det kan være temmelig svært at binde den fast... Må ærligt tilstå at jeg ikke rigtigt kan komme i tanke om andre løsninger...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+5

Anmeld

25. maj 2008

Loggidut

Jeanette skriver:

Ej det lyder sgu træls...hmmmmm jeg må tilstå, jeg ikke har det problem..endnu..til gengæld så har vi så mange andre ;)

Så vidt jeg huske, kan en hokuspokus lægges ned så den får bord foran sig og kommer nærmere jorden...hvis du forstår - ville hun kunne sidde og spise sådan? Så kan du i hvert fald slappe mere af, da den jo også er beregnet til at kunne vippe i den stilling(synes jeg at kunne huske?!)......det kan jo også være, hun prøver at få den til det i opretstilling. Håber da du finder en løsning - uhhh kender kun alt for godt til de kampe..man bliver SÅ træt!

ja måske skulle jeg gøre det på den måde...så falder hun da ikke...men de blå mærker må hun så bare leve med...for hun kaster sig stadig rundt!

Anmeld

25. maj 2008

Tikki

ja blå mærker....pyha godt Iza ikke er startet i institution endnu, for hun ligner en, der bliver banket :-o Hendes ben er næsten sorte af mærker, fordi hun okser rundt, hendes hoved er nærmest deform, fordi hun knalder ind i alt, hun skal rejse sig op af og på en eller anden måde, så har hun også lidt blå mærker på maven (?)...måske flisetrappen udenfor, som hun okser op og ned af og lander på maven på?? Uha - man kunne blive anklaget for en masse :-o:P

Anmeld

25. maj 2008

ka li ja

vi havde problemet medxander. jeg holdte bare ved stolen når han sad i den.
holdte den tæt ind til bordet så ahn ikke kunne skubbe sig ud. det gjorde jeg i lang tid. og sil sidst sad drengen ordenligt.
hvis han blev hysterisk kom han bare ud af stolen. så måtte han vente med at spise resten.
ja hun er ond hende kalaha mutter. men han lærte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.