Hvor hurtigt på benene igen efter kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

MissMor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

ekzunz

Jeg fik AKS natten til onsdag og kom hjem fredag. Jeg var oppe allerede onsdag, og jeg havde ikke brug for morfin, men kunne klare mig på panodiler. Nu er hjælpen ikke så stor herhjemme, så jeg var i fuld vigør med det samme, og kunne ikke tage de store hensyn til mig selv, men husker egentlig heller ikke at jeg havde brug for det. Det er jo ved at være længe siden, men jeg kan da huske at da Lukas var 10 dage var jeg på julegaveshopping - det indebar at slæbe barnevognen ind i bilen - og ud igen - og ind igen da vi skulle hjem.....Det er selvfølgelig ikke noget jeg kan anbefale, men det gik altså fint....

Anmeld

19. april 2010

Skouboe

Man kommer op samme dag - det insisterer hospitalet på.. det er vigtigt at få tarme mv. igang igen efter en operation.

Jeg fik AKS, var indlagt i 1½ dag - så ville jeg hjem, da jeg ikke er specielt god til hospitaler. Der gik næsten 14 dage før jeg bl.a. kunne vende mig selv i sengen... min krop var dog også godt brugt efter 4 døgns igangsættelse og mere end 12 timers ve-storm, så hvis du får et PKS tror jeg det går lidt lettere, da kroppen ikke er totalt smadret på forhånd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.