Hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

mortilfreja

Carina1990 skriver:

Ja har været til fys men de kan desværre ikk gøre noget da det kommer inde fra eller hvordan jeg ska forklare det  

Har ringet til min jordemoder men min egen jordemoder er der selvfølgelig ikk idag, men har egentlig heller ikk mærket liv idag måske jeg bar sku ringe til føde gangen hva siger i ?

Det synes jeg du skal gøre..

Håber for dig at du snart bliver smerterne kvit

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Dictes mor

Carina1990 skriver:

Ja har været til fys men de kan desværre ikk gøre noget da det kommer inde fra eller hvordan jeg ska forklare det  

Har ringet til min jordemoder men min egen jordemoder er der selvfølgelig ikk idag, men har egentlig heller ikk mærket liv idag måske jeg bar sku ringe til føde gangen hva siger i ?

Hvis du ikke har mærket liv idag, så skal du ringe til fødegangen og få dem til at køre en strimmel på den lille.

Og hvor er det ærgeligt med fys, at det ikke virkede. Jeg synes du skal undersøges nøje for, hvad der giver de smerter.

Og giv lige besked, når du har snakket med dem... Kan jo ikke lade være med at tænke på, hvordan det går?

Anmeld

18. marts 2010

Carina1990

Så har jeg snakket med min jordemoder tror i hun vil gøre noget hun vil ikk engang se mig så nu spørger jeg mig selv hva gør jeg så ? 

Anmeld

18. marts 2010

CS

Carina1990 skriver:

Så har jeg snakket med min jordemoder tror i hun vil gøre noget hun vil ikk engang se mig så nu spørger jeg mig selv hva gør jeg så ? 

Åhhh hvor skrækkeligt - men hvis du ikke har mærket liv, så skal du da helt bestemt kontakte FG som en af de andre skrev tidligere. Håber det bliver bedre...

Anmeld

18. marts 2010

Carina1990

Har mærket liv men slet ikk som jeg plejer  

Har bar så sindsyg mange smerter sys ikk det kan passe det ska være sådan for det er virkelig slemt kan næsten ikk gå mer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.