Hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Carina1990

Hej igen..

Har så mange smerter kan man gøre noget for at sætte fødslen igang vil bar gerne ha det overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

lisbethita

Carina1990 skriver:

Hej igen..

Har så mange smerter kan man gøre noget for at sætte fødslen igang vil bar gerne ha det overstået

Lille ven da!!! Det lyder ikke rart. Tror du ikke, at du skal have fat i din jordemoder?? Og sex er vel ikke liiiige det, du har lyst til lige nu? Nogle tager amerikansk olie, men jeg kender for lidt til det selv til at anbefale det. Jeg ville nok rive fat i jordemoderen og sige GØR NOGET!!!!!!

Ønsker dig held og lykke :-) Pas på dig selv!

Anmeld

17. marts 2010

Carina1990

Jamen gør jordemoderen noget så? Kan næsten ikk holde det ud mer allerede nu og har jo faktisk en måned til termin endnu 

Lidt træls og få sådan en træls oplevelse med det 

Anmeld

17. marts 2010

Trolde_mor

Carina1990 skriver:

Jamen gør jordemoderen noget så? Kan næsten ikk holde det ud mer allerede nu og har jo faktisk en måned til termin endnu 

Lidt træls og få sådan en træls oplevelse med det 

Syntes absolut du skal skynde dig at ringe til jordmoder - er helt sikker på at hun nok skal tage dig seriøst!

Du får liget et kram for de smerter lyder vitterligt ikke til at være spor sjove...

Anmeld

17. marts 2010

Carina1990

Det vil jeg prøve for ender med jeg ser mig helt surt i det og nu svære bliver det nok det hele.

Anmeld

17. marts 2010

Dictes mor

Hvad er det for nogle smerter du har? Jeg overhørte en, som talte med jordemoderen om at blive sat igang før termin fordi hun havde det meget ubehageligt, og der var svaret altså, at man som hovedregel ikke sætter en fødsel igang fordi moderen har ondt. Man sætter kun igang før termin, hvis der er en risiko for baby eller mor. Så det kommer jo meget an på, hvad det er for nogle smerter, og hvad der forårsager dem. Jeg tror, også først hun vil sætte det igang to uger før termin så, for babyen har jo bedst af, at ligge derinde så længe som muligt.

Tilgengæld synes jeg bestemt, at du skal tjekkes, for hvis du har så mange smerter, så kan det jo være, at der er noget som skal tjekkes, og der er måske også noget, som de eller du kan gøre, for at mindske dit ubehag. Det håber jeg!

Anmeld

17. marts 2010

Carina1990

Det er bækkensmerter som strækker ned i mine ben ved godt at man selvfølgelig har ondt men andre gravide kan jo sagtens gå og kan jeg faktisk ikk mer nu så ondt har jeg Kan faktisk ingenting mer

Anmeld

17. marts 2010

Dictes mor

Carina1990 skriver:

Det er bækkensmerter som strækker ned i mine ben ved godt at man selvfølgelig har ondt men andre gravide kan jo sagtens gå og kan jeg faktisk ikk mer nu så ondt har jeg Kan faktisk ingenting mer

Uh ja bækkensmerter, de er ikke behagelige! Jeg har dem selv, men heldigvis kun om aftenen. Har du været til fysioterapeut? Jeg havde også en periode, hvor jeg intet kunne overhovedet, og det hjalp rigtig meget at komme til fysioteratpuet.

Anmeld

17. marts 2010

Carina1990

Ja har været til fys men de kan desværre ikk gøre noget da det kommer inde fra eller hvordan jeg ska forklare det  

Har ringet til min jordemoder men min egen jordemoder er der selvfølgelig ikk idag, men har egentlig heller ikk mærket liv idag måske jeg bar sku ringe til føde gangen hva siger i ?

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Carina1990 skriver:

Hej igen..

Jeg synes du skal kontakte læge, jordmoder eller FG...

Der er så mange skrøner om hvordan og hvorledes med at sætte fødslen igen...

Det bedste tip er - Vent til fødslen går i gang af sig selv, barnet skal nok komme, når det er klar til at kigge ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.