Panodil junior, flydende vs. stikpille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.234 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. maj 2008

Tut

Hej piger,

Hvis ui bruger Panodil Junior tl jeres unger hvilken bruger i så, Stikpiller eller det flydende, og hvorfor?

Har i erfaring med at noget er bedre end det andet?

Noah har skreget stortset siden han vågnede i morges... Hans anden kindtand er lige ved at brude igennem, og hans gummer bløder lidt nu, og han har hele tiden fingeren i munden.. Og han har lidt feber også...

Så jeg ville give ham lidt at sove på i nat, da han kun har sovet 2 x 30 minutter siden kl. 7:30 imorges...

Har både flydende og stikpiller i huset, men hvilket er bedst?

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2008

Rasmine

Vi har også begge hjemme, men bruger kun den flydende, ved egentlig ikke hvorfor.

Anmeld

25. maj 2008

Kaufie

Vi har også begge dele - men synes det flydende virker hurtigst.

Jeg ´fik stikpillerne først - tænkte, at de var nemmere at få i et barn, der ikke vil spise/drikke - men det har så vist sig, at William synes den flydende smaget vildt godt - så det vil være mit foretrukne i fremtiden - også fordi det kan doseres mere præcist ifht barnets vægt.

Mette, der lige har lagt sønnike i seng uden aftensmad...(?)

Anmeld

25. maj 2008

Lise

Vi har gode erfaringer med stikpille - har aldrig prøvet flydende...

Det er vist hip som hap! :)

Håber i får noget søvn i nat.

Anmeld

25. maj 2008

Anna-Rosa

Her er det også lige een til nummeren.... Det fungerer bare herhjemme, gider ikke stå og ikke kan få det hele i dem, og hvor meget har de så fået ...jadajadajada... Når de får den i numsen, ved man at de har fået en hel een...:D

Anmeld

25. maj 2008

Loggidut

helt klart flydende...for jeg ville ikke selv bryde mig om sådan en numsepille...

ikke fordi det ene er bedre end det andet...bare et valg!

Anmeld

25. maj 2008

Anna-Rosa

Loggidut skriver:

helt klart flydende...for jeg ville ikke selv bryde mig om sådan en numsepille...

Hvaffor ikk??;):P

Anmeld

25. maj 2008

Loggidut

Anna-Rosa skriver:

Loggidut skriver:

Hvaffor ikk??;):P

fordi jeg sgu ikke kan ramme...og fordi mine arme er for korte...

en kastede engang en spell på mig...gid din røv vil klø, og dine arme er for korte.,...og sådan blev det...kan sørme ikke se og kan sgu nok heller ikke nå...og så lige den med følelsen af det...aj...har ikke prøvet...hmmm...og vil heller ikke 8D

Anmeld

25. maj 2008

Mikkelmusen

vi bruger flydende. Og det virker fint. Filuca kan godt li den. Ved sgu ikke hvorfor jeg valgte det fremfor til nummi :)

Anmeld

25. maj 2008

Anna-Rosa

Ha ha haaaa..Ved du hvad? Jeg læste det først lige i farten, som om een havde kastet et spejl på dig...og så tænkte jeg derefter, at du sikkert havde skåret nogle scener over i armene siden du ikke kunne nå nummi...

Hold da kæft hvor kan man læse fejl8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.