Hvornår havde i sex igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Vidunderligeunger

ellers gi HAM lidt forkælelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

B&J

BlyViol skriver:

ellers gi HAM lidt forkælelse

griner jaa når vi er raske efter mit det røde var slut fik jeg en stor omgang lungebetændelse og en virus og nu ligger manden og vores søn sååååå der går nok nogle dage i nu

Anmeld

19. april 2010

Vidunderligeunger

B&J skriver:

griner jaa når vi er raske efter mit det røde var slut fik jeg en stor omgang lungebetændelse og en virus og nu ligger manden og vores søn sååååå der går nok nogle dage i nu

heldigvis er det heller ikke det vigtigste i verden

Anmeld

19. april 2010

B&J

BlyViol skriver:

heldigvis er det heller ikke det vigtigste i verden

det har du helt ret i men en dejlig følelse af kærlighed mellem to personer det er en slags den anden er vi flirter snakker kysser putter

Anmeld

19. april 2010

Vidunderligeunger

B&J skriver:

det har du helt ret i men en dejlig følelse af kærlighed mellem to personer det er en slags den anden er vi flirter snakker kysser putter

ja præcis... 
Min kæreste og mig holder os mest til det sidste. jeg er 34+0 og siden uge 20 ca gik det ned af bakke...

GLÆDER mig til at have regelmæssig sex igen

Anmeld

19. april 2010

B&J

BlyViol skriver:

ja præcis... 
Min kæreste og mig holder os mest til det sidste. jeg er 34+0 og siden uge 20 ca gik det ned af bakke...

GLÆDER mig til at have regelmæssig sex igen

jaaa en månede inden jeg fødte havde vi ikke sex for hold op maven var ivejen og det var sku hårdt griner

Anmeld

2. maj 2010

Muffinmor

Jeg havde det så dårligt i starten af grviditeten så jeg kunne ikke tænke på andet end opkast og opkast, så ingen sex. det stoppede så omkring uge 16 og er nu i uge 22 og lå en morgen i sengen og tænkte jeg står ikke op før jeg får noget hygge. har haft lidt svært ved at forestille mig hvorfor han vil have sex med en elefant men jeg spurgte ham den morgen om han godt kunne have sexy times med mig selvom jeg lignede en elefant. Det var næsten helt komisk for han sprang op af sengen og rev dynen af mig og gav mig en ordentlig omgang oral..... der var jeg nok den mest taknemmelige kæreste i verden. Hi Hi

Jeg håber inderligt at kunne have hygge hurtigt efter fødslen, men jeg skal have spiral da jeg ikke kan tage hormonerne i P-piller, så håber at kunne få sådan en dimmer opsat hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.