Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaa undskyld overskriftenMen jeg tænker vildt på om hvor længe der kommer til af gå?? på torsdag har jeg gået 2uger ikke så længe men så skal jeg vente på min mens også skal jeg til lægen og ha p-piller tør næsten ikke bare med gummi tænk hvis jeg blev gravid igen og en lige nu syntes jeg er rigeligt Pleas hjælp med gode råd...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Jaa undskyld overskriftenMen jeg tænker vildt på om hvor længe der kommer til af gå?? på torsdag har jeg gået 2uger ikke så længe men så skal jeg vente på min mens også skal jeg til lægen og ha p-piller tør næsten ikke bare med gummi tænk hvis jeg blev gravid igen og en lige nu syntes jeg er rigeligt Pleas hjælp med gode råd...
Altså først gummi og p-piller er begge 2 99% sikre så de er lige sikre ;) så på med gummiet ;) Jeg har hørt om flere der er blevet gravide på p-piller end gumme :)
Vi ventet 8 uger med at havde sex.
vi ventede godt 3 måneder men det handlede også om hvornår jeg følte mig klar igen til det.
Jeg blev gravid på P-piller, og vi havde sex 4 uger efter fødslen (med domer) Egentlig var jeg klar mentalt og havde meget lyst allerede efter 10 dage, men kroppen skulle lige bruge lidt ekstra tid til at restituere.
K.h. Linda
knap 3 uger. og det fortryder jeg for syningen gik op
Ja jeg er jo så heldig jeg ikke bristede og ved der ikke er gået så lang tid men vi har bare det perfekte sex liv og ihh hvor jeg savner det for de sidste 2mdr havde vi ikke sex så savner det man har sammen når man har sex.... for trykhed kys og krammer får man hverdag det andet er noget helt bestemt mellem 2..... og bliver helt ked når jeg tænker på jeg vil vente til jeg har haft det røde også vil på p-piller også der er længe til så og gummi syntes jeg ikke man får så meget ud af desværre selv om den er stor nok
14dage på dagen så kunne jeg ikke vente mere men fik også kejsersnit så der foregik ikke noget "dernede"
B&J skriver: Ja jeg er jo så heldig jeg ikke bristede og ved der ikke er gået så lang tid men vi har bare det perfekte sex liv og ihh hvor jeg savner det for de sidste 2mdr havde vi ikke sex så savner det man har sammen når man har sex.... for trykhed kys og krammer får man hverdag det andet er noget helt bestemt mellem 2..... og bliver helt ked når jeg tænker på jeg vil vente til jeg har haft det røde også vil på p-piller også der er længe til så og gummi syntes jeg ikke man får så meget ud af desværre selv om den er stor nok
Jamen gummi er vel bedre end ingen sex :)
Her gik der 2 eller 3 uger...
Min mens kom først igen efter 9 mdr. så hvis du vil vente til din mens kommer kan der altså godt gå LANG tid!
Jeg var ved lægen og fik mini-piller i stedet for p-piller.
TbCp skriver: Her gik der 2 eller 3 uger... Min mens kom først igen efter 9 mdr. så hvis du vil vente til din mens kommer kan der altså godt gå LANG tid! Jeg var ved lægen og fik mini-piller i stedet for p-piller.
griner vi havde sex inden 3 uger og mit det røde kom 4uger efter jeg havde født...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128