Prøver at blive gravid og tattovering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

MM1987

Maria. skriver:

Det er fordi man får blodforgiftning når man bliver tatoveret.. Farven ryger jo direkte i blodet - som du deler med baby!

Man må godt blive tatoveret når man ammer!

Nej det er vidst ikke derfor...

Jeg har undersøgt det lidt, og det er ikke pga. af farven, da det er noget med at den er lavet til at ligge i huden...

Det er den infektionsrisiko der er ved det, som kan være farlig...

Først pga af selve infektionen og så pga af den antibiotika man skal have for at behandle infektionen....

Men så tænker jeg at så er den også gal når man ammer, for der er det vel heller ikke smart at være på medicin...

Nå, jeg må se hvad jeg finder ud af....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

VIPpigen

Mia Maia skriver:

Nej det er vidst ikke derfor...

Jeg har undersøgt det lidt, og det er ikke pga. af farven, da det er noget med at den er lavet til at ligge i huden...

Det er den infektionsrisiko der er ved det, som kan være farlig...

Først pga af selve infektionen og så pga af den antibiotika man skal have for at behandle infektionen....

Men så tænker jeg at så er den også gal når man ammer, for der er det vel heller ikke smart at være på medicin...

Nå, jeg må se hvad jeg finder ud af....

Knus

Kan du ikke give en update på hvad du fandt ud af med tattoo?? Har fået en tid den 25, han havde over 2 måneders ventetid, og ja de 2 måneder resulterede så i en graviditet. Den skal kun rettes til, da et andet fjols har lavet den  absolut forfærdeligt. Men vil meget gerne vide om jeg kan få den rettet, eller om  jeg skal vente til efter fødslen??

Anmeld

8. maj 2010

MM1987

VIPpigen skriver:

Kan du ikke give en update på hvad du fandt ud af med tattoo?? Har fået en tid den 25, han havde over 2 måneders ventetid, og ja de 2 måneder resulterede så i en graviditet. Den skal kun rettes til, da et andet fjols har lavet den  absolut forfærdeligt. Men vil meget gerne vide om jeg kan få den rettet, eller om  jeg skal vente til efter fødslen??

Hej...

Min tatovør ville ikke tatovere mig  hvis der var bare den mindste chance for jeg var gravid...

Så jeg tror du skal vente til efter fødslen...

Der vil altid være en infektionsrisiko når man laver et sår og det er det der kan være farligt - selvom risikoen er lille...

Ærgeligt din tattovering ikke er blevet god, men håber du kan få den rettet efter din fødsel...

KNUS

Anmeld

8. maj 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Hej...

Min tatovør ville ikke tatovere mig  hvis der var bare den mindste chance for jeg var gravid...

Så jeg tror du skal vente til efter fødslen...

Der vil altid være en infektionsrisiko når man laver et sår og det er det der kan være farligt - selvom risikoen er lille...

Ærgeligt din tattovering ikke er blevet god, men håber du kan få den rettet efter din fødsel...

KNUS

Min tatovør ville heller ikke gøre det imens man er gravid.. Han sagde noget med at det er adrenalinen (samt smerte)som går direkte ned til babyen og det bestemt ikke er sundt for den.. Men man kunne sagtens gøre det når man ammer for der farven går IKKE i blodet .. (troede jeg faktisk i starten).. 

Anmeld

9. maj 2010

VIPpigen

Risen skriver:

Min tatovør ville heller ikke gøre det imens man er gravid.. Han sagde noget med at det er adrenalinen (samt smerte)som går direkte ned til babyen og det bestemt ikke er sundt for den.. Men man kunne sagtens gøre det når man ammer for der farven går IKKE i blodet .. (troede jeg faktisk i starten).. 

Hmm, må indrømme det overhovedet ikke rørte mig at få den lavet, sad bare stille på en stol og stillede en masse spørgsmål, nok fordi jeg var mere nysgerrig. hihi. Men prøver lige at ringe til lægen i morgen, og så snakker jeg lige med min tatovør også, men tror bare det bliver til en ny tid, engang i det nye år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.