Prøver at blive gravid og tattovering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

MM1987

Zafir skriver:

Jeg vil jo også helt vildt gerne tatoveres igen. Men jeg må også vente.

Jeg tror det er fint, mens man ammer... Ellers går er skuda VILDT lang tid... Idun blev ammet i 3½ år. Jeg har ikke nogen intentioner om at stoppe tidligt denneher gang... :-S

Hmm...forstår bare ikk hvorfor man ikke må så mange uger inden...

Nej okay, så går der LANG tid, jeg regner nu ikke med at amme så længe, skal tilbage på min gigt medicin, men alligevel, hvem ved hvornår jeg bliver gravid og så 9 mdr og måske 6 mdrs amning...

ØV - er lige blevet helt hooked på den der tattoo - spørg ude på fertilitetsklinikken, med frygt for de giver mig "du burde skamme dig - blikket"...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Hmm...forstår bare ikk hvorfor man ikke må så mange uger inden...

Nej okay, så går der LANG tid, jeg regner nu ikke med at amme så længe, skal tilbage på min gigt medicin, men alligevel, hvem ved hvornår jeg bliver gravid og så 9 mdr og måske 6 mdrs amning...

ØV - er lige blevet helt hooked på den der tattoo - spørg ude på fertilitetsklinikken, med frygt for de giver mig "du burde skamme dig - blikket"...

Knus

Altså - det er jo ikke nogen 'lov', men eftersom lægen spurgte til det og det var fordi han ville vide om det var mindre end 12 uger siden, så har jeg ikke turdet..

Det var slemt nok at stå i situationen med vores Spunk, selvom vi ikke selv var skyld i det.

Men nej, jeg tror ikke det er en 'lov' absolut ikke.

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

Zafir skriver:

Altså - det er jo ikke nogen 'lov', men eftersom lægen spurgte til det og det var fordi han ville vide om det var mindre end 12 uger siden, så har jeg ikke turdet..

Det var slemt nok at stå i situationen med vores Spunk, selvom vi ikke selv var skyld i det.

Men nej, jeg tror ikke det er en 'lov' absolut ikke.

Nej men jeg vil under ingen omstændigheder gøre noget der kan skade barnet...

Jeg tænker bare det er jo kun et æg der ligger i livmoderen, hvis jeg overhovedet er gravid..

Ja det må have været en forfærdelig situation, godt alt er godt denne gang...

Knus

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Nej men jeg vil under ingen omstændigheder gøre noget der kan skade barnet...

Jeg tænker bare det er jo kun et æg der ligger i livmoderen, hvis jeg overhovedet er gravid..

Ja det må have været en forfærdelig situation, godt alt er godt denne gang...

Knus

Det var noget med at man kunne få en infektion der kunne ligge i kroppen, af at blive tatoveret. Jeg forstod det ikke helt, men det var jo heller ikke aktuelt for mit vedkommende og jeg var helt baldret da lægen snakkede den dag...

men jeg er også über lykkelig over at alt er fint denne gang

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

Zafir skriver:

Det var noget med at man kunne få en infektion der kunne ligge i kroppen, af at blive tatoveret. Jeg forstod det ikke helt, men det var jo heller ikke aktuelt for mit vedkommende og jeg var helt baldret da lægen snakkede den dag...

men jeg er også über lykkelig over at alt er fint denne gang

Det kan jeg godt forstå...man hører ikke rigtig hvad de siger efter sådan en besked...

Jeg snakker med dem ude på fertilitets klinikken...

Knus

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Det kan jeg godt forstå...man hører ikke rigtig hvad de siger efter sådan en besked...

Jeg snakker med dem ude på fertilitets klinikken...

Knus

Helt sikkert en god idé

Heldigvis løber ens hud jo aldrig og jo længere tid man går og venter på en tatoo og man stadig ønsker den samme årevis efter, så er det helt sikkert nok ikke noget man fortryder

Jeg har altid ventet længe på mine tat's for at være helt sikker (nu kommer jeg bare til at vente liiiiiiiiiidt længere denneher gang hehe).

Anmeld

16. marts 2010

Sofiedk

Rigtig ærgeligt at der er ricisi forbundet med at få lavet den hvis du er gravid, det lyder ellers som en rigtig fed ide og en smuk tanke bag

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

Zafir skriver:

Helt sikkert en god idé

Heldigvis løber ens hud jo aldrig og jo længere tid man går og venter på en tatoo og man stadig ønsker den samme årevis efter, så er det helt sikkert nok ikke noget man fortryder

Jeg har altid ventet længe på mine tat's for at være helt sikker (nu kommer jeg bare til at vente liiiiiiiiiidt længere denneher gang hehe).

DetYDet er helt rigtig, jeg har kun en indtil videre, og den var jeg to år om at beslutte mig til det var mere fordi den skulle være et led i den process vi er igennem nu men jeg bliver forhåbentligt snart gravid, og Så har jeg andet at gå op..

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Rigtig ærgeligt at der er ricisi forbundet med at få lavet den hvis du er gravid, det lyder ellers som en rigtig fed ide og en smuk tanke bag

Tak søde... Ja det er rigtig ærgeligt, det skulle jo være en del af processen, og for mig er der mange tanker og følelser bag... Knus

Anmeld

17. marts 2010

Maria.

Det er fordi man får blodforgiftning når man bliver tatoveret.. Farven ryger jo direkte i blodet - som du deler med baby!

Man må godt blive tatoveret når man ammer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.