Jubii.. hjemmefødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

BinaMor

Macaab skriver:

Jeg har ikke nogen ide om at ville bruge vand, men det har jeg heller ikke de andre to gange.

Jeg havde en super fødsel sidste gang, hvor jeg stod op under ve-arbejdet og kunne gå omkring...

Det vil jeg gerne igen, for jeg følte mig aktiv i fødslen, mod første gang som var før 37. uge, så der skulle jeg ligge på ryggen med ctg på og måtte ikke komme op.

jeg skulle også ligge med ctg og alverdens elektroder oppe i mig så glæder mig til at prøve en fødsel hvor jeg ikke er tvunget liggende. for det var da skrækkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Cris

Dejligt! Jeg har også gjord det og jeg synes, at det har været fantastisk!

Anmeld

17. marts 2010

Corn

gabriellasmor skriver:

jeg skulle også ligge med ctg og alverdens elektroder oppe i mig så glæder mig til at prøve en fødsel hvor jeg ikke er tvunget liggende. for det var da skrækkeligt

baby fik sådan en metal elektrode på hovedet og det gjorde hamrende ondt når jm så skulle op og mærke

Anmeld

17. marts 2010

BinaMor

Macaab skriver:

baby fik sådan en metal elektrode på hovedet og det gjorde hamrende ondt når jm så skulle op og mærke

ja lige præcis... og man skulle bare ligge på ryggen.. sagde også til jordmoder at det var det væreste. man har sådan brug for at bevæge sig ik?

Anmeld

17. marts 2010

Corn

gabriellasmor skriver:

ja lige præcis... og man skulle bare ligge på ryggen.. sagde også til jordmoder at det var det væreste. man har sådan brug for at bevæge sig ik?

jo nemlig. Jeg spurgte flere gange om jeg ikke kunne komme op lidt, men fik svaret at så kunne de jo ikke følge med på ctg'en...

Da jeg så fik lov at passe mig selv anden gan, jm sad på en stol og hyggesnakkede med mig mellem veerne og manden under veer, ja så kunne jeg trave frem og tilbage som jeg havde lyst til og det gik super hurtigt og var "nemt".

Det var også noget nemmere at kaste op, når man ikke ligger på ryggen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.