Jubii.. hjemmefødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

BinaMor

jordmoder var fuldstændig inde for hjemmefødsler så nu er vi mere sikre i sagenvi føder hjemme

sikke vidunderligt det blir for mig og bebs ikke skulle stresse på koldt hospital og tilbage igen

vi blev rådet til ik sige det til så mange bekendte da folk hurtigt kan blive meeeeget kloge på fødsler.

så nu er jeg glad over opbakning. manden blev også tryg ved vores snak. så skal der bare skaffes bøger, fødekar og masser af gamle håndklæder. har dog til august.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen i klubben - ihh jeg glæder mig også mere og mere   Skal til jordmoder på mandag og aftale nærmere og så kommer de på besøg om et par uger Hvor langt er du henne?

Kh

Rosa (34+2)

Anmeld

16. marts 2010

BinaMor

kun 16+4.

så det er for tidligt at sige endnu om det blir til noget

da min datter var for lille ved fødsel skal jeg også til jævnlige scanninger fra uge 28. tilgengæld er jeg så ret godt dækket ind om det er sikkert at føde hjemme når jeg hele tiden skal undersøges. tror nu heller ikke det blir det samme denne gang så mon ikke jeg kommer til at få mit ønske opfyldt.

for vil ikke på hospital igen

det var en ØV oplevelse..

Anmeld

16. marts 2010

Diana...

Ej hvor godt. Glæder mig til at høre om det.

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TILLYKKE

Fantastisk. Håber det bliver rigtig hyggeligt og dejligt

Vi skal jo også igen med den næste. Glæder mig STOR meget

Anmeld

16. marts 2010

mamalicious

Smug læste liiiige med !! Eeeej hvor jeg glæder mig mægtigt til at hører om jeres hjemmefødsler !!! Har ønsket hjemmefødsler ved begge mine drenge, men øv....
Håber der bliver en 3 gang, så jeg kan få min HJEMMEFØDSEL !! 

Mamalicious

Anmeld

16. marts 2010

Tina2

Jeg vil også føde hjemme denne gang. Hører egentlig under Aalborg jordemodercenter, men har idag ringet til et andet 15 km herfra, hvor de har to JM som kører fast på hjemmefødsler og dem kunne jeg HELDIGVIS komme under:-)

I Aalborg sender de jo bare en tilfældig ud, så er mere rolig nu, hvor jeg er sikret at kunne komme under de andre :-)

Anmeld

17. marts 2010

Corn

Jeg skal også føde hjemme, så jeg kan næsten ikke vente til næste jm-besøg, hvor vi skal give hende den endelige besked.

Majken 24+

Anmeld

17. marts 2010

BinaMor

låner i fødekar eller går i bare i bruser?

Anmeld

17. marts 2010

Corn

Jeg har ikke nogen ide om at ville bruge vand, men det har jeg heller ikke de andre to gange.

Jeg havde en super fødsel sidste gang, hvor jeg stod op under ve-arbejdet og kunne gå omkring...

Det vil jeg gerne igen, for jeg følte mig aktiv i fødslen, mod første gang som var før 37. uge, så der skulle jeg ligge på ryggen med ctg på og måtte ikke komme op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.