jeres bedste (forholdsvis) sunde forret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.911 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

TbCp

Jeg skal i madklub på lørdag og skal denne gang have forret med. Jeg er helt på bar bund!
Så kom med jeres bedste opskrift på en forret. Vi forsøger at holde det rimlig sundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Ina33

rejecocktail er jo altid lækkert.

Eller hvad med denne her: http://www.arla.dk/Karolines-Kokken/Opskrifter/kold-fiskeanretning/  Kold fiskeanretning.

Anmeld

16. marts 2010

grinbidderen

TbCp skriver:

Jeg skal i madklub på lørdag og skal denne gang have forret med. Jeg er helt på bar bund!
Så kom med jeres bedste opskrift på en forret. Vi forsøger at holde det rimlig sundt.

Hej jeg går på en skole hvor det handler om sund kost krop osv og laver mad 1 gang om ugen sidste uge til forret der lavede vi

Kartoffel-porre suppe

man kunne osse lave

gullerøds suppe

rodbede med gede ost

tunmousse

laksemousse

det ville du godt kunne lave sunde og billigt..

håber du kunne bruge det. knus Gitte

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Hej jeg går på en skole hvor det handler om sund kost krop osv og laver mad 1 gang om ugen sidste uge til forret der lavede vi

Kartoffel-porre suppe

man kunne osse lave

gullerøds suppe

rodbede med gede ost

tunmousse

laksemousse

det ville du godt kunne lave sunde og billigt..

håber du kunne bruge det. knus Gitte

Det lyder lækkert med tun og laksemousse Elsker fisk!

Jeg tænker på noget fisk, rejer eller kylling på salatbund? Men en frisk dressing og noget godt brød?

En god kylling kunne være:

Inderfilet, vendt i grøn pesto, med bacon snoet omkring... bagt i ovnen! Det smager fantastisk!!

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

Hvad med en halv avocado med rejer og en creme fraiche dressing med citron i pyntet med dild og asparges...

DET er lækkert

Anmeld

16. marts 2010

grinbidderen

kitty skriver:

Det lyder lækkert med tun og laksemousse Elsker fisk!

Jeg tænker på noget fisk, rejer eller kylling på salatbund? Men en frisk dressing og noget godt brød?

En god kylling kunne være:

Inderfilet, vendt i grøn pesto, med bacon snoet omkring... bagt i ovnen! Det smager fantastisk!!

ja især tunmoussen spiser ik andet fisk..

Inderfilet, vendt i grøn pesto, med bacon snoet omkring... bagt i ovnen! Det smager fantastisk!! det laver jeg osse her hjemme også med lidt revet light ost i det er bare mums og hvis man nu ville have sous så lav det på det der kommer fra kyllingen og put pestro i smager vild godt..

Anmeld

16. marts 2010

Tullebobs

Hjemmelavede madpandekager smøres med phillidelphia frisk ost (neutral smag), fint hakket rødløg og purløg drysses på, og endelig lægges der et tyndt lag røget laks. Pandekagen ruller og skæres i mindre stykker på skrå.

Serveres på en bund af ruccolasalat og med et stykke groft brød til.

Det er mums - god appetit

Kh Trine

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

TbCp skriver:

Tunmousse kan du altid lave i en mager udgave drop den fede creme fraiche og mayonaisen, og brug en mager creme fraiche, frisk citronsaft, salt og peber (evt. hakket rødløg efter smag)

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

TbCp skriver:

JEG ved det

Smager mega godt.

Blandet salat (kan købes færdigblandet) blandet med røget lakse stykker. Hældes citron over alt efter hvor eget an vil have på... Mums.

Lige fået det i dag

Anmeld

16. marts 2010

Chalala85

TbCp skriver:

Jeg elsker at lave advokado med rejer og hjemmelavet fedtfattig chili dressing og grovflute til.

Det går lige i smagsløgene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.