Veninde med til fødselsen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

mamalicious

lillemunk skriver:

Ja tror jeg nu også hun bliver.... Ja vi er veninder og brude dele ting. Men hun spørg aldrig og jeg nævner ikke noget.
Sender hende dog en sms når jeg har været til scanning, men ingen respons på den.
Så derfor vælger jeg at kun farmor kommer med
Så er der heller ingen der føler de bliver sat til side frem for andre og ikke kan komme med til fødselen.

Mente at jeg også ville blive skufft, hvis jeg var i dit sted !!!

Pøj pøj med fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Pige2009

Jeg ville da selv være skuffet over det, hvis det var mig, så jeg synes dit valg lyder fornuftigt Hun virker temmelig ligeglad.

K.h. Linda

Anmeld

16. marts 2010

ooo

Jeg ville også droppe at have veninden med, det lyder lidt som om hun ikke har den store interesse i det der sker i dit liv lige nu. Så hellere farmor, hende ved man hvor man har.

Kram Metha.

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

mamalicious skriver:

Mente at jeg også ville blive skufft, hvis jeg var i dit sted !!!

Pøj pøj med fødslen

Var nu også sådan jeg havde forstået dig

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

Metchen skriver:

Jeg ville også droppe at have veninden med, det lyder lidt som om hun ikke har den store interesse i det der sker i dit liv lige nu. Så hellere farmor, hende ved man hvor man har.

Kram Metha.

Sådan føler jeg det også nu....
Farmor er allerede begyndt at tage mobilen med i seng og glæder sig til de kommer til verden trods der er 7 uger endnu.

Anmeld

23. marts 2010

Nanna1985

Forstår godt du ikk vil have din veninde med, når hun ingen interesse viser omkring dig og maven..

Jeg har selv været så heldig at være med til min venindes fødsel og det var en FANTASTISK oplevelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.