Veninde med til fødselsen ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

lillemunk

Hmmm jeg er kommet sådan i tvivl om min første valgte veninde skal med til fødselen?
Hun spørg stort set aldrig til hvordan det går med maven eller ringer, når jeg har været til scanning... ligesom flere af mine veninder gør.

Mine andre veninder tager med til scanning(hun arbejder hver dag og jeg forlanger ikke hun tager fri eller noget,men hun pjækker gerne for at mødes med en fyr som hun har mødt på nettet)
De andre kommer med små gaver og tilbyder deres hjælp her hjemme hos mig som lige at tømme opvaskeren eller løber en tur med støvsugeren.

Når hun ringer snakker hun om alle de fyre hun snakker med på nettet og hvem hun skal mødes med....
Ikke at min mave er alt i verden... slet ikke ..... men jeg føler bare hun er lidt ligeglad.

Skulle nok bare lige ud med det.... Tror bare jeg nøjes med at tage Farmor med til fødselen, så er der ingen veninder der kommer med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Malthesmoar

Syntes dit valg lyder fornuftigt

Anmeld

16. marts 2010

Low

Malthesmoar skriver:

Syntes dit valg lyder fornuftigt

Vi er enige

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Low skriver:

Vi er enige

det er vi også

Anmeld

16. marts 2010

Tina2

Low skriver:

Vi er enige

Også enig her....

Anmeld

16. marts 2010

mamalicious

Øv ... tror også jeg ville blive en smule skuffet. - Og er helt enig i , at maven jo ikke er ALT , når man er gravid. Men det er da noget med interresse i hinandens liv, som veninder... Øv..,Synes dog, at det er et godt valg du har truffet !!!

Kram Mamalicious

Anmeld

16. marts 2010

lillemunk

mamalicious skriver:

Øv ... tror også jeg ville blive en smule skuffet. - Og er helt enig i , at maven jo ikke er ALT , når man er gravid. Men det er da noget med interresse i hinandens liv, som veninder... Øv..,Synes dog, at det er et godt valg du har truffet !!!

Kram Mamalicious

Ja tror jeg nu også hun bliver.... Ja vi er veninder og brude dele ting. Men hun spørg aldrig og jeg nævner ikke noget.
Sender hende dog en sms når jeg har været til scanning, men ingen respons på den.
Så derfor vælger jeg at kun farmor kommer med
Så er der heller ingen der føler de bliver sat til side frem for andre og ikke kan komme med til fødselen.

Anmeld

16. marts 2010

Kvindemin

lillemunk skriver:

Ja tror jeg nu også hun bliver.... Ja vi er veninder og brude dele ting. Men hun spørg aldrig og jeg nævner ikke noget.
Sender hende dog en sms når jeg har været til scanning, men ingen respons på den.
Så derfor vælger jeg at kun farmor kommer med
Så er der heller ingen der føler de bliver sat til side frem for andre og ikke kan komme med til fødselen.

Ja jeg syntes ikke hun har fortjent at være med til noget så stort.

Knus

Anmeld

16. marts 2010

lillemunk

Chritinap skriver:

Ja jeg syntes ikke hun har fortjent at være med til noget så stort.

Knus

Nej heller ikke jeg... derfor vælger jeg som jeg vælger uden at vælge en ny.
Så er det kun Farmor der kommer med

Anmeld

16. marts 2010

CS

lillemunk skriver:

Nej heller ikke jeg... derfor vælger jeg som jeg vælger uden at vælge en ny.
Så er det kun Farmor der kommer med

Fantastisk at du har truffet dit valg - og inspirerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.