Til alle - blandet landhandel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2008

Astrid P

I disse eksamens-læsnings-tider er jeg lige nødt til at samle 14 indlæg i ét:

Nu har jeg læst aaaalle de indlæg som er skrevet de sidste par dage, men har ikke haft tid til at svare på særligt mange af dem. Derfor vil jeg lige sige:

- Birgitte Marie: Du ved at jeg er vild med dig IRL, og jeg håber ikke jeg har givet dig grund til at føle andet. Det lyder som om den ged er barberet, og som Heaven sagde, så har de fleste vist givet deres besyv med nu. Jeg glæder mig til at synge lejrbålssange sammen med dig på Falster.

- Heaven: Jeg håber du er klar over at vi er mange som gerne vil have at du også kommer med til Falster - undskyld at vi ind imellem er så pisse indspiste, for det ER vi! Og sådan er det nok i virkeligheden bare...

- Gravide Anoer (som ikke er så Ano længere): Stort tillykke til Jer begge. Det bliver skønt at følge Jer og de voksende maver.

- Williams Moar: Fedt med en super motivation for at tabe sig, jeg vil anbefale Weight watchers eller som de andre siger "Før rund, nu sund" herinde på baby.dk.

- IVF: Det er en naturlov at der bliver mindre tid til baby.dk når der startes arbejde og alt muligt andet tager ens tid! Vi andre der stadig døjer med børnefniller og ammehjerner skal nok lade være med at blive sure over dit fravær, men i stedet glædes når du er her! Det bliver da helt fantastisk at få lille Ferrero Rocher hjem, hvad? Så kommer der hundeliv i huset igen...

- Loggi: Det kan skisme også mærkes at du er på nedtrapning! Hvordan gør du, bruger du baby.dk-plaster? baby.dk-tyggegummi? Hypnose?

- Tut: Jeg så ikke MGP af samme grund! Gider ikke det der øst-mafia halløj og synes det virker som om det er gennemsyret af snyd og bedrag! Det handler efterhånden også mere om at lave show end om at synge. Næh du - giv os Kirsten og Søren tilbage, lissom i de gamle dage....

- Anja: Mine favorit-pigenavne er Molly, Sally, Ofelia, Liv og Bjørk. Jeg aner ikke hvilken stil I er ude efter, men skulle jeg blive velsignet med en pige mere, tror jeg det bliver en Sally!

- Sille, Mie A og andre med gående børn: FÅRK, hvor er det sindssygt! Helt vildt sejt at de kan gå allerede, jeg glæder mig til Smilla kan stavre rundt...

Det var lige de indlæg og tanker der stod forrest i mit hovede. Jeg har garanteret glemt nogle stykker, men det er ikke af ond vilje - mere af mangel på harddiscplads i min hjerne. Herhjemme læses der nemlig til eksamen på højtryk, så jeg er ved at være velbevandret i engelsk grammatik, amerikansk litteratur og didaktiske overvejelser over hvordan man bedst muligt underviser nybegyndere i deres første fremmedsprog...

Damn, det blev så det længste indlæg jeg nogensinde har skrevet - hvis der overhovedet er nogle af jer der har læst med hele vejen herned, så siger jeg tak for opmærksomheden. Nu skal jeg nok holde kæft igen!!!:P
KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2008

birgittemarie

Hi hi, Astrid :) Så skulle den ged så sandelig være barberet ind til benet (H)
Og jeg er også tosset med dig på både skrift og irl (L)
Håber eksamenslæsningen skrider godt frem uden for meget stress og væmmelse.

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. maj 2008

ka li ja

hold da op astrid... sikke en omgang;):D
ja kan da godt se du har en del om ørene. hvornår skal du til eksamen?
iihhh jeg glæder mig også til lejerbåls sang. jubiiiiii
hvem har guitar? og kan finde ud af at bruge den? dig? bm?

Anmeld

25. maj 2008

Astrid P

ka li ja skriver:

Jeg skal til skriftelig eksamen d. 2-3 juni (24 timers forberedelse, 6 timers skrivning næste dag) og til mundtlig d. 17. juni og så er der sommerferie. Jeg vælger at kalde det barsel, for det bliver SÅ fantastisk at kunne koncentrere sig 100% om at være MOR uden at have dårlig samvittighed over at man burde læse hver eneste gang ungen sover...
Jeg har en guitar, men vil helst ikke tage den med, da jeg nemlig regner med at skulle til Odense og besøge min lillesøs fredag til lørdag, og jeg gider ikke slæbe den med toget... Men jeg kan spille og det ved jeg at BM også kan.
Det bliver fedt at se jer alle, og så kan du jo forberede dig på at få SMÆK i singstar... Jeg har øvet!

KH Astrid

Anmeld

25. maj 2008

ivfmarie

Godt så , Astrid!!

God læsning, og knæk og bræk til eksamen!

(H)

Anmeld

25. maj 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

ka li ja skriver:

Jeg skal til skriftelig eksamen d. 2-3 juni (24 timers forberedelse, 6 timers skrivning næste dag) og til mundtlig d. 17. juni og så er der sommerferie. Jeg vælger at kalde det barsel, for det bliver SÅ fantastisk at kunne koncentrere sig 100% om at være MOR uden at have dårlig samvittighed over at man burde læse hver eneste gang ungen sover...
Jeg har en guitar, men vil helst ikke tage den med, da jeg nemlig regner med at skulle til Odense og besøge min lillesøs fredag til lørdag, og jeg gider ikke slæbe den med toget... Men jeg kan spille og det ved jeg at BM også kan.
Det bliver fedt at se jer alle, og så kan du jo forberede dig på at få SMÆK i singstar... Jeg har øvet!

KH Astrid

ja helt sikkert, go læsning og held og lykke. puha godt det ikke er mig. men jeg kan heller ikke rigtigt det der med eksamener....
det blir dejligt at få ferie/barsel snart så!
nå nå smug øver du på sing star?? så må vi ha købt det nye så ingen af os kan ha smug øvet:D
ja så må bm ha guitar med8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.