Angsten for at Celina skal få noget mad i den gale hals, og kvæles, forfølger stadig mig. Jeg blev sindsygt bange, da jeg engang i Netto opdagede at hun ikke kunne få luft. hun havde ikke engang spist noget der. Så med mad i munden er sandsynligheden jo større, og jeg holder mig altid i nærheden, når hun spiser.
Jeg er bange for at Bianca skal falde ned af vores utroligt stejle trappe.
Jeg er bange for at køre galt igen.
Det er nok egentlig mest de ting, som ER gået galt, men som vi er sluppet heldigt fra, der har sat sine spor, og gjort mig mere bange for, at det kan ske igen med mindre heldigt udfald.
Jeg tænker ikke så meget på mine egne farer og risiko for at dø.
Det er mine børn jeg bekymrer mig om.
Men nu og da falder tankerne da også på, hvis der skulle ske Kenneth og mig noget - hvad så med børnene???
Det er så meget for dårligt, at Kenneth og jeg endnu ikke har fået lavet testamente, så der er styr på, hvad der skal ske med børnene HVIS en dag skaden skulle ske, og vi ikke længere var her. Men det er SÅ SVÆRT at skulle tage stilling til - svært at forholde sig til, og svært at beslutte. Men det bør gøres! Det SKAL vi altså have gjort snart!!
Men jo, jeg har det ligesom dig, Ida. Og jeg tror egentligt at det er meget normalt. Bekymringer er vist bare en almindelig følgesvend til det at være forældre.
Knus 
Anmeld