Yes, er super is-maskine-bruger. Det er dog ikke så tit mere jeg får gjort noget ved det, men har da lavet mange is før. Synes isen bliver helt fantastisk (for det meste - det kan mislykkes).
Jeg plejer at lave isen i maskinen ca. 45 min. og så fryse den bagefter. Man kan godt spise det, men det har blød softice-konsistens og smelter hurtigt, så jeg laver det hellere dagen før.
Hm... det kan godt være det bliver lidt vandet, det har du nok ret i... ved ikke hvorfor... SÅ må du spise hurtigere ;) Måske kommer det an på opskriften, for det har jeg i hvert fald erfaret, at der er stor forskel på hvilken opskrift man bruger.
Skriv endelig hvis du opdager en super is 8D
Og sig til, hvis du vil have mine yndlingsopskrifter - dem jeg kan finde i hvert fald (har pt. mistet min is-notat-bog, hvor de gode opskrifter stod i, her i flytterodet, men håber den dukker frem igen en dag).
Og så lige til sidst: SORBET. Det er fantastisk godt i ismaskinen, bliver hel blød konsistens og ikke flaget isterningeagtig, som hvis man bare fryser det. Og så er det vildt nemt at lave (vand, sukker og bær) og super i varmen :)
Sig endelig til hvis der er andet.
Knus Line - kæmpe is-fan!
Anmeld