Forberedelse til første samtale på klinik. Nogle ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria. skriver:

Kan godt huske det.. Kan se at du bor i KBH, må jeg spørge hvilken klinik I skal på?

Vi skal på Dansk Fertilitetsklinik på Frb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

BubbieBear skriver:

Vi var til samtale i torsdags, og må indrømme at jeg nåede slet ikke at spørge om noget Den læge vi snakkede med havde godt styr på tingene! Det var slet ikke nødvendigt at spørge om noget. hehe.

Ok, det lyder da dejligt. Hvilken klinik var det?

Jeg tror nu alligvel jeg er typen som vil have en lille seddel klar, selv om de som du siger, nok har helt styr på det.  Synes bare nogle gange de læger er så hurtige... Og så skal jeg bare have tingene gentaget hvis jeg i forvejen er nervøs.

Må jeg spørge hvad i fandt frem til?

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Alexis skriver:

Vi skal på Dansk Fertilitetsklinik på Frb.

Okay.. Den kender jeg ikk..  Vi var på Trianglen i Hellerup..

Anmeld

15. marts 2010

Maria. skriver:

Okay.. Den kender jeg ikk..  Vi var på Trianglen i Hellerup..

Den har jeg også hørt rigtig godt om. Det var mit andet valg, hvis vi ikke kunne komme til hos DanFert. Det ligger så dejlig tæt på os, så det kunne ik være bedre.

Må jeg spørge hvor lang tid der gik, fra i var til samtale og til behandling?  Jeg når desværre nok lige at gå ind i min næste cyklus et par dage inden samtalen... Håber ik det betyder noget for hvornår vi kan komme igang.

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Alexis skriver:

Den har jeg også hørt rigtig godt om. Det var mit andet valg, hvis vi ikke kunne komme til hos DanFert. Det ligger så dejlig tæt på os, så det kunne ik være bedre.

Må jeg spørge hvor lang tid der gik, fra i var til samtale og til behandling?  Jeg når desværre nok lige at gå ind i min næste cyklus et par dage inden samtalen... Håber ik det betyder noget for hvornår vi kan komme igang.

Ja, selvfølgelig..

Jamen vi havde fået taget alle prøver og tests på forhånd, så vi kunne gå i gang med det samme..

1. gang var det i 4. forsøg jeg blev gravid.

2. gang måtte de afbryde de 2 første forsøg fordi noget gik galt i cyklus.. Da jeg så endelig blev insemineret var den der i 1. (3.) forsøg..

Jeg har været så glad for at komme derude, de er simpelthen så profesionelle og glade alle sammen!

Anmeld

15. marts 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Ok, det lyder da dejligt. Hvilken klinik var det?

Jeg tror nu alligvel jeg er typen som vil have en lille seddel klar, selv om de som du siger, nok har helt styr på det.  Synes bare nogle gange de læger er så hurtige... Og så skal jeg bare have tingene gentaget hvis jeg i forvejen er nervøs.

Må jeg spørge hvad i fandt frem til?

Det i Brædstrup

Vi fik en lille "bog" med hjem omkring hvordan tingene fungerer med at melde sig klar til behandling ved at ringe på 1 cyklusdag, hormoner, behandling osv. Den er meget rar at have Men kan sagtens følge dig i det med den seddel.

Vi fandt frem til at jeg skal microinsemineres - vi kan dog ikke komme igang før om mindst 3 måneder da manden lige skal aflevere en ny sædprøve

Men det var en rigtig god og spændende forundersøgelse vi var til. Jeg synes ihvertfald det var vildt spændende da jeg blev scannet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.