Graviditets-navle? og lidt andet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Nadi

Hyner skriver:

VOKSET??? Nope!! de kan skære i mig ved ks og stikke i mig ved tattoo men lade mig vokse frivillig, nej det tør jeg sgu ikke.. Det er jo ikke kun på den "flade" side men på selve skambabserne også.. Ja undskyld min direkte snak, men nej nadi, det tør jeg ikke...

Her er det manden ligegyldig, så længe jeg ikke kan komme til selvfølgelig. Men det er mig der er ved at sprænge en sikring af arrighed.. Jeg må nok prøve det med spejlet

Men tak for svar du... Knus

Jeg tør sgu da heller ikke!! Men det SKAL bare prøves

Ved du hva Hyner, det er nu rart med lidt havnearbejder snak engang imellem. Det kan godt blive lidt for tøse-tøset sådan noget snak, og en skambamse er og blive en skambamse, så hvorfor kalde det noget andet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Hyner

Nadi skriver:

Jeg tør sgu da heller ikke!! Men det SKAL bare prøves

Ved du hva Hyner, det er nu rart med lidt havnearbejder snak engang imellem. Det kan godt blive lidt for tøse-tøset sådan noget snak, og en skambamse er og blive en skambamse, så hvorfor kalde det noget andet 

Kanon, jamen så synes jeg du skal komme med en opdatering når du har været ved sådan en afriver.... Så må vi se om jeg tør  For jeg skal ikke tude offentligt pga hårfjerning...

Men tager de så ALT, altså også de kære skambabser???

Meget nys men tør sgu ikke..

Anmeld

17. marts 2010

Nadi

Hyner skriver:

Kanon, jamen så synes jeg du skal komme med en opdatering når du har været ved sådan en afriver.... Så må vi se om jeg tør  For jeg skal ikke tude offentligt pga hårfjerning...

Men tager de så ALT, altså også de kære skambabser???

Meget nys men tør sgu ikke..

Tror du ikke man kan bestille enten en brazillians, glat eller trimmet russer alt efter hvad man er til?? Det tror jeg da, men skal nok give en feedback når jeg har insider viden, ved dog ikke helt hvornår det er. Er lidt en pivskid

Vi kan gøre det sammen

Anmeld

17. marts 2010

Hyner

Nadi skriver:

Tror du ikke man kan bestille enten en brazillians, glat eller trimmet russer alt efter hvad man er til?? Det tror jeg da, men skal nok give en feedback når jeg har insider viden, ved dog ikke helt hvornår det er. Er lidt en pivskid

Vi kan gøre det sammen

Ha ha kunne du lige se os sidde i hver sin stol med benene spredt og så skrige i kor... Sikke et syn... Men sikkert hyggelig nok når vi skal gå derfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.