Graviditets-navle? og lidt andet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Hyner

Ved min gravi med Emma havde jeg tog jeg 15 kilo på fordelt overalt på krop og hoved, og min navle struttede slet ikke. Men denne gang er det kun maven der vokser og nu er min navle godt flad. Er der mulighed for at den kommer til at strutte i denne graviditet når den nu ikke gjorde det i sidste??

Og så lige et andet problem.... Duskeproblemet!!!!

Jeg kan simpelthen ikke komme til, og jeg bliver vild i knolden hvis jeg ikke han få det skrabt af... Hvordan har i gjort/ gør?, jeg kan slet ikke huske jeg havde problemet sidste gang...

Knus Henriette -30+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Mikkelmusen

Navlen kan jeg ikk hjælpe med men mht Down under, så ville jeg spørge den bedre halvdel. Det gjorde jeg.

Anmeld

15. marts 2010

Hyner

Mikkelmusen skriver:

Navlen kan jeg ikk hjælpe med men mht Down under, så ville jeg spørge den bedre halvdel. Det gjorde jeg.

Jeg har længe spurgt, men han tør sgu ikke den bangebuks....

Anmeld

15. marts 2010

Muffinmus

He he, min navne strutte ingen af gangene, elv om meget af det sad på mavsen anden gang i forhold til første gang:-)

Ang dusk..gjorde det på gefühl selv..Min mand skal fandfisme ikke barbere mig dernede... ALDRIG!!!!

Anmeld

15. marts 2010

bette

brug evt sådan et spejl på fod.. det gjorde jeg og så kan man dælme se det hele.. hehe

Anmeld

15. marts 2010

Kristina V

Navleproblemet har jeg heldigvis ikke haft, men kender til dit andet problem.

Jeg har brugt spejl, eller lokket lidt med manden, men det er heller ikke hans farvorit og hjælpe med..

Anmeld

16. marts 2010

Hyner

Kristina V skriver:

Navleproblemet har jeg heldigvis ikke haft, men kender til dit andet problem.

Jeg har brugt spejl, eller lokket lidt med manden, men det er heller ikke hans farvorit og hjælpe med..

Ja utroligt nok for de vil jo gerne ha det er hårfrit

Anmeld

16. marts 2010

Hyner

bette skriver:

brug evt sådan et spejl på fod.. det gjorde jeg og så kan man dælme se det hele.. hehe

Jamen bliver det med spejlet ikke lidt for overmodigt??? Jeg mener, det er jo ikke ligesom at redde hår på toppen!!

Knus

Anmeld

16. marts 2010

Nadi

Fedt spørgsmål

Altså navlen kan jeg ikke svare på, da jeg har et ar i min så den bliver bare flad og forsvinder (ved ikke om du så et af mine mavebilleder).

Dusken log jeg gro og så måtte han leve med det, sagde til ham at hvis han var utilfreds kunne han bare ta skraweren og gøre det selv. Men nej tak, det skulle han ikke. Jeg havde også problemet sidst, og det var et helvede så det gad jeg ikke en gang til at skulle bøvle med. Men ellers kunne du måske gå til en prof. og få den vokset??

Anmeld

16. marts 2010

Hyner

Nadi skriver:

Fedt spørgsmål

Altså navlen kan jeg ikke svare på, da jeg har et ar i min så den bliver bare flad og forsvinder (ved ikke om du så et af mine mavebilleder).

Dusken log jeg gro og så måtte han leve med det, sagde til ham at hvis han var utilfreds kunne han bare ta skraweren og gøre det selv. Men nej tak, det skulle han ikke. Jeg havde også problemet sidst, og det var et helvede så det gad jeg ikke en gang til at skulle bøvle med. Men ellers kunne du måske gå til en prof. og få den vokset??

VOKSET??? Nope!! de kan skære i mig ved ks og stikke i mig ved tattoo men lade mig vokse frivillig, nej det tør jeg sgu ikke.. Det er jo ikke kun på den "flade" side men på selve skambabserne også.. Ja undskyld min direkte snak, men nej nadi, det tør jeg ikke...

Her er det manden ligegyldig, så længe jeg ikke kan komme til selvfølgelig. Men det er mig der er ved at sprænge en sikring af arrighed.. Jeg må nok prøve det med spejlet

Men tak for svar du... Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.