Sommerfuglelarven er klar til udklækning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

bagger26

Sommerfuglelarven skriver:

Ihhh alle de kendte ansigter der er herinde, hvor er det skønt

Skal du ik snart have presset den bette prinsesse ud?

Ja der er rigtig hyggeligt herinde, man bliver helt afhæning det..

Jamen hun vil jo ikke, ved ikke lige hvad hun har gang i hehe..

Skal ind til igangsættelses samtale i morgen, men der kan jo gå dage endnu inden de sætter mig igang... orrrk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

MoarJ skriver:

Velkommen til Baby.dk  Fantastisk sted...

Skøn familie du har...

Pssst... Jeg har set dig før... Hvor ved jeg ikke... Et eller andet sted, virker som om jeg kender dig...

Tak skal du ha'

Jeg har også været rundt på forskellige fora i tidernes løb, så måske det er derfra? Udfra dit billede kan jeg ikke lige på stående (ej okay, jeg sidder faktisk ned, høhø) fod genkende dig.

Men ellers er jeg fra Aalborg, så du kan måske også have stødt på mig

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

bagger26 skriver:

Ja der er rigtig hyggeligt herinde, man bliver helt afhæning det..

Jamen hun vil jo ikke, ved ikke lige hvad hun har gang i hehe..

Skal ind til igangsættelses samtale i morgen, men der kan jo gå dage endnu inden de sætter mig igang... orrrk..

Det er så træls at gå og vente, jeg kan, om nogen, sagtens sætte mig ind i det, eftersom jeg jo selv først fødte 44+0, efter at jeg blev sat igang.

Jeg håber da at de sætter dig igang imorgen så, og det gør de jo sikkert nok, hvis der ikke er pres (høhø) på fødegangen - jeg krydser fingre

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

Pia. skriver:

Tak for din søde lille livs historie, det var dejligt at komme inden for i en del af dit liv..

Velkommen til siden her, dejlige mennesker fylder godt op her inde, så jeg er sikker på du bliver glad for at være en del af "os"

Jeg hedder Pia, som du allerede kan se og jeg fylder meget snart 32 år - jeg beriget med 3 skønne børn, Mikkel på 11 år, Mille på 7 år og til sidst Mads på 4 år...

Sidste år blev jeg skilt fra børnenes far, som jeg havde været sammen med i 12 år og gift de 11 af dem... Et stor beslutning i mit liv, men jeg sidder i dag i mit skønne rækkehus i Havdrup og nyder at være enlig mor og ha´fået det bedste venskab med min exmand (vi skal 8 dage syd på til juli, sammen og det ser vi alle 5 virkelig frem til) Nå jeg lod mig vist rive med, så du fik en halv livshistorie her..

Håber du bliver glad for at være her ...

Knus Pia.

Tak, og selv tak

Hyggeligt at høre lidt om dig og din familie også, og hvor er det dejligt at høre, at I har et godt forhold til hinanden trods skilsmisse, det hører man jo desværre alt for sjældent.

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

Det er så træls at gå og vente, jeg kan, om nogen, sagtens sætte mig ind i det, eftersom jeg jo selv først fødte 44+0, efter at jeg blev sat igang.

Jeg håber da at de sætter dig igang imorgen så, og det gør de jo sikkert nok, hvis der ikke er pres (høhø) på fødegangen - jeg krydser fingre

Ja men Mike har fødselsdag i morgen, så han håber det først bliver onsdag eller torsdag jeg bliver sat igang.. hehe han vil åbenbart helst ikke dele..  Ej vil jo også selv helst gå igang af mig selv, frygter lidt at det kan trække fødslen ud ved at blive sat igang.. Men nu må vi se i morgen, spændende bliver det i hvert fald..

Men ja, kan sagtens finde på sjovere ting end at vente på det her går igang..

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

bagger26 skriver:

Ja men Mike har fødselsdag i morgen, så han håber det først bliver onsdag eller torsdag jeg bliver sat igang.. hehe han vil åbenbart helst ikke dele..  Ej vil jo også selv helst gå igang af mig selv, frygter lidt at det kan trække fødslen ud ved at blive sat igang.. Men nu må vi se i morgen, spændende bliver det i hvert fald..

Men ja, kan sagtens finde på sjovere ting end at vente på det her går igang..

Så han vil alligevel ikke dele sin fødselsdag? Han får da bare verdens bedste fødselsdagsgave, hvis hun kommer ud imorgen Men man kan jo så også sige, at jeres børn kan forstå at vælge de "forkerte" datoer så, hihi.

Jeg synes ikke at det er så slemt igen, at blive sat igang - godt nok blev jeg sat igang om fredagen kl 14.45, og fødte først søndag kl 05.01. Selve fødslen varede 12 timer og 1 minut, så den resterende tid blev brugt på "snydeveer". Men lad mig sige det sådan; jeg går det gerne igennem igen, så så slemt var det heller ikke

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej med dig

Håber du vil befinde dig godt herinde. Velkommen i hvertfald.

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

Så han vil alligevel ikke dele sin fødselsdag? Han får da bare verdens bedste fødselsdagsgave, hvis hun kommer ud imorgen Men man kan jo så også sige, at jeres børn kan forstå at vælge de "forkerte" datoer så, hihi.

Jeg synes ikke at det er så slemt igen, at blive sat igang - godt nok blev jeg sat igang om fredagen kl 14.45, og fødte først søndag kl 05.01. Selve fødslen varede 12 timer og 1 minut, så den resterende tid blev brugt på "snydeveer". Men lad mig sige det sådan; jeg går det gerne igennem igen, så så slemt var det heller ikke

Nej ikke hvis han kan undgå det, men sker det i morgen så sker det jo i morgen.. Vi har snakket om at det faktisk ikke kan blive andre dag, vi at lave børn på det helt rette tidspunkt hehe..

Håber også det går nemt hvis jeg bliver sat igang, min mor gik der jo kun 1½ time da hun blev sat igang med Susan og Joan.. Så hvis jeg har arvet noget fra hende, så kommer det jo til at gå stærkt. Men det kan jeg jo ikke regne med.. Så nu får vi se, spændende bliver det da..

Anmeld

15. marts 2010

Vidunderligeunger

altid dejligt med et nyt ansigt, og nogle nye indput  

velkommen hertil! og pas på du ikke bliver alt for afhængig

knus Mitzie 29+0 med mit første barn...

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Heeeeej søde Kristina

Jeg vil ikke bruge en masse krudt på at introducere migselv - du kender mig jo :-) Jeg håber, at I snart har en lille på vej...

Jeg er jo på barsel - så du er velkommen til at komme og få kaffe en dag.

Velkommen til - her er rart at være

Knus fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.