Sommerfuglelarven er klar til udklækning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Sommerfuglelarven

O'la'høj'sa

Jeg er ny i flokken, hvilket I nok allerede har gættet, men jeg vil da lige give jer et indblik i hvem jeg er!

Under en snestorm i april 1985 kom jeg til verden, og fik 3 måneder senere mit navn, Kristina. Mit liv har siden da budt på mange gode og dårlige oplevelser, og i en alder af 16 år flyttede jeg hjemmefra, som 19-årige fandt jeg manden i mit liv, og efter blot 2 måneder købte vi lejlighed sammen. Siden da er tingene gået stærkt, efter 14 måneder sammen besluttede vi os for at købe hus sammen, og samme dag som vi underskrev købsaftalen, testede jeg sørme også positivt - barnet var ikke heeelt planlagt, men uden tvivl et rigtigt ønskebarn for os begge. Efter 9 (faktisk var det 10) lange måneder præget af opkast flere gange dagligt, og en slem bækkenløsning, blev fødslen endelig sat igang, og midt under Aalborgs store karneval lå jeg og kæmpede med veerne.

12 timer senere hørte jeg den bedste lyd i verden, gråden fra min vidunderlige nyfødte datter, som valgte at komme ud som solen stod op den 28. maj 2006!

Idag er der 2½ måned til hun bliver 4 år, og tiden er gået stærkt, ALT for stærkt! Jeg bliver 25 år om knap en måned, og om lidt over 3 måneder bliver Per 34 år - vi har været sammen i 6 år snart, og er stadig ligeså forelsket som da vi mødtes!

Til daglig er jeg pt. sygemeldt, og har været det i en længere periode, Klaramilla går i skovbørnehave og hun elsker det, Per var indtil for nyligt lagerchef hos et stort firma, men er lige blevet afskediget, så han søger nyt job.

Vi har alle 3 et stort ønske, nemlig at få den fornøjelse at gøre Klaramilla til storesøster. Men ting tager åbenbart den tid, som ting tager

Det var vist lidt om mig og min familie, men spørg endelig hvis I vil vide mere Jeg glæder mig til at bruge dette forum, og se/høre om hvem I er,  jeg har fulgt lidt med på sidelinien tidligere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

CS

Velkommen til og sikke en dejlig historie  Hvor ser hun yndig ud jeres datter, meget smuk Held og lykke med at skabe endnu et ønskebarn

Kh

Christina

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

15. marts 2010

Loa

Velkommen til

Nu er jeg selv ikke så "gammel" herinde endnu......

Fin datter

Anmeld

15. marts 2010

Corn

Velkommen til og pøj pøj med projektet..

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

Mange tak for velkomsten, og de søde ord

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Velkommen til Baby.dk  Fantastisk sted...

Skøn familie du har...

Pssst... Jeg har set dig før... Hvor ved jeg ikke... Et eller andet sted, virker som om jeg kender dig...

Anmeld

15. marts 2010

Pia.

Tak for din søde lille livs historie, det var dejligt at komme inden for i en del af dit liv..

Velkommen til siden her, dejlige mennesker fylder godt op her inde, så jeg er sikker på du bliver glad for at være en del af "os"

Jeg hedder Pia, som du allerede kan se og jeg fylder meget snart 32 år - jeg beriget med 3 skønne børn, Mikkel på 11 år, Mille på 7 år og til sidst Mads på 4 år...

Sidste år blev jeg skilt fra børnenes far, som jeg havde været sammen med i 12 år og gift de 11 af dem... Et stor beslutning i mit liv, men jeg sidder i dag i mit skønne rækkehus i Havdrup og nyder at være enlig mor og ha´fået det bedste venskab med min exmand (vi skal 8 dage syd på til juli, sammen og det ser vi alle 5 virkelig frem til) Nå jeg lod mig vist rive med, så du fik en halv livshistorie her..

Håber du bliver glad for at være her ...

Knus Pia.

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

Hej Kristina..

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

bagger26 skriver:

Hej Kristina..

Ihhh alle de kendte ansigter der er herinde, hvor er det skønt

Skal du ik snart have presset den bette prinsesse ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.