O'la'høj'sa 
Jeg er ny i flokken, hvilket I nok allerede har gættet, men jeg vil da lige give jer et indblik i hvem jeg er!
Under en snestorm i april 1985 kom jeg til verden, og fik 3 måneder senere mit navn, Kristina. Mit liv har siden da budt på mange gode og dårlige oplevelser, og i en alder af 16 år flyttede jeg hjemmefra, som 19-årige fandt jeg manden i mit liv, og efter blot 2 måneder købte vi lejlighed sammen. Siden da er tingene gået stærkt, efter 14 måneder sammen besluttede vi os for at købe hus sammen, og samme dag som vi underskrev købsaftalen, testede jeg sørme også positivt - barnet var ikke heeelt planlagt, men uden tvivl et rigtigt ønskebarn for os begge. Efter 9 (faktisk var det 10) lange måneder præget af opkast flere gange dagligt, og en slem bækkenløsning, blev fødslen endelig sat igang, og midt under Aalborgs store karneval lå jeg og kæmpede med veerne.
12 timer senere hørte jeg den bedste lyd i verden, gråden fra min vidunderlige nyfødte datter, som valgte at komme ud som solen stod op den 28. maj 2006!
Idag er der 2½ måned til hun bliver 4 år, og tiden er gået stærkt, ALT for stærkt! Jeg bliver 25 år om knap en måned, og om lidt over 3 måneder bliver Per 34 år - vi har været sammen i 6 år snart, og er stadig ligeså forelsket som da vi mødtes!
Til daglig er jeg pt. sygemeldt, og har været det i en længere periode, Klaramilla går i skovbørnehave og hun elsker det, Per var indtil for nyligt lagerchef hos et stort firma, men er lige blevet afskediget, så han søger nyt job.
Vi har alle 3 et stort ønske, nemlig at få den fornøjelse at gøre Klaramilla til storesøster. Men ting tager åbenbart den tid, som ting tager 
Det var vist lidt om mig og min familie, men spørg endelig hvis I vil vide mere
Jeg glæder mig til at bruge dette forum, og se/høre om hvem I er, jeg har fulgt lidt med på sidelinien tidligere.