hun vil ikk spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Astasmor skriver:

skal nok give opdatering når jeg har været ved lægen med hende.

det kun godt i får ham kontroleret en gang imellem. og så kan man kun håbe på han får det bedre med tiden jo og vil begynde at spise noget mere...

dejligt...

Vi har vidst at han har svært ved mad, men da han tabte sig over 1 kg på 1 mdr - måtte vi lige forbi lægen. det var i okt og han har siden taget 400 g på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

Frederic's moar skriver:

dejligt...

Vi har vidst at han har svært ved mad, men da han tabte sig over 1 kg på 1 mdr - måtte vi lige forbi lægen. det var i okt og han har siden taget 400 g på. 

det da kun godt han har taget lidt på igen..

min pige har hele tiden elsket mad og vejer faktis for meget, så er jo bekymret når hun næsten ikk vil spise noget som helst jo...

Anmeld

15. marts 2010

Astasmor skriver:

det da kun godt han har taget lidt på igen..

min pige har hele tiden elsket mad og vejer faktis for meget, så er jo bekymret når hun næsten ikk vil spise noget som helst jo...

... kun godt de har lidt at tage af, så er man måske ikke så bekymret når de lige har nogle dage med sygdom og ikke spiser så meget... Gid det var os... Misundelse er en grim ting

Man skal ikke sammeligne siger de kloge... Men siden frederic var 8 mdr, 18 mdr idag - har han taget 1 kg på og vokset 11,3 cm.

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

Frederic's moar skriver:

... kun godt de har lidt at tage af, så er man måske ikke så bekymret når de lige har nogle dage med sygdom og ikke spiser så meget... Gid det var os... Misundelse er en grim ting

Man skal ikke sammeligne siger de kloge... Men siden frederic var 8 mdr, 18 mdr idag - har han taget 1 kg på og vokset 11,3 cm.

okay det ikk meget han har taget på hvertfald.

siden asta maria blev født har hun taget ca 7 kg på og det er kun på lidt over 8 mdr og hun er vokset 19 cm.

Anmeld

15. marts 2010

Astasmor skriver:

okay det ikk meget han har taget på hvertfald.

siden asta maria blev født har hun taget ca 7 kg på og det er kun på lidt over 8 mdr og hun er vokset 19 cm.

skal lige have de små grå igang...

0-8 mdr er han vokset 23 cm og taget 5,8 kg på.

Anmeld

15. marts 2010

Cris

Hun skal nok spise igen. Hver gang de bliver syge tager det nogle dage efter de allerede er raske, at være 100% på igen. Nogle gange synes jeg, at det er værre efter de  har været syge end når de er syge. Når de er syge så ved man, at de har det skidt. Men lige efter sover de dårlig og mister lysten til at spise. Det er vores erfaring, jeg ved ikke, om der sker med allesammen. Men hun skal nok spise igen, små børn kan ikke finde ud af sulte med vilje. Hvis hun har spist mere eller mindre ok før, så skal hun nok spise igen, når hun er klar. Bare tilbyd hende noget mad som I plejer og hun skal nok tage lidt snart.

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

Lægen sagde hun har en virus så der kan godt en uges tid endnu inden hun er helt frisk igen...

men nu ved jeg hvad det er så kan man ånde lidt mere lettet op.

Anmeld

15. marts 2010

Astasmor skriver:

Lægen sagde hun har en virus så der kan godt en uges tid endnu inden hun er helt frisk igen...

men nu ved jeg hvad det er så kan man ånde lidt mere lettet op.

det var da dejlig at få ord på det... Så har man lidt at gå ud fra og kan slappe lidt af.

Altså... så er hun også med statistiken over dem der er ramt for tiden...

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

Frederic's moar skriver:

det var da dejlig at få ord på det... Så har man lidt at gå ud fra og kan slappe lidt af.

Altså... så er hun også med statistiken over dem der er ramt for tiden...

ja det er dejligt at vide hvad det er...

ja der er mange der ligger syge for tiden tror også jeg selv er ved at få noget har hvertfald ondt i halsen og er snottet så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.