måske et hjertebarn .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

Angel90

gray skriver:

puha sikke en kedelig ting i skal igennem og det er nogle umenneskelige beslutninger. Jeg håber det bedste for jer og jeres barn og krydser alt havd der krydses kan..

Positive tanker herfra

Takk ! <3 vi ønsker også held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Risen

Øv.. Har læst tråden flere gange og er bare tom for ord.. Jeg håber virkelig for jer at i er på den rigtige side af 50/50 .. Det er virkelig umenneskeligt at stå i sådan en situation .. Kæmpe knus og held og lykke her fra ! 

Anmeld

16. april 2010

Angel90

Ja beslutningen bliver ikke nem at tage, men vi vil gøre alt for at den lille kommer til at have det bedste liv

Nu glæder vi os bare til at få den lille ud og give den en STOR omgang kærlighed

Jeg ønsker også dig alt det bedste <3

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

Angel90 skriver:

Ja beslutningen bliver ikke nem at tage, men vi vil gøre alt for at den lille kommer til at have det bedste liv

Nu glæder vi os bare til at få den lille ud og give den en STOR omgang kærlighed

Jeg ønsker også dig alt det bedste <3

Ja giv den alt det kærlighed den kan rumme . Og der er jo trods alt en chance, det må man se som det positive i sagen, selvom om det må være så hårdt.  Jeg ønsker det bedste for jer og håber alt går vel, men hvorfor ikke - de er så hamrende dygtige i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.