Jeg tror ikke du skal bekymre dig om at din mand ikke vil have børn med dig, selvom det er svært ikke at tænke tanken. Men sådan er mænd desværre bare. Det er et kæmpe nederlag for mænd at de ikke kan gøre deres kone gravid, det er jo en stor maskulinitets ting at have stærke gener at føre videre.
Men det skal nok komme med tiden, min kæreste var helt lukket i starten af vores behandling. Han tog del i at aflevere prøver og sådan, men intet mere og ville på ingen måde vide mere om det, men efterhånden som vi er kommet længere ind i behandlingssystemet bliver han mere og mere nysgerrig efter hvordan tingene fungere, hvad det er der sker og sådan, men han gider snakke om det i omkring 20 min og så må jeg stoppe, så har han fået nok, men så længe vi kan snakke om det, så går det jo fremad 
Tag du den bare med ro og lad ham vænne sig til tanken om at i skal have hjælp for at få opfyldt jeres største ønske, så længe han aflevere sine prøver så behøver han nok ikke vide mere om processen før han er klar og spørger ind til det.
Anmeld