Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Det samme her Hilsen Tina ... 25 år! JA STADIGVÆK
Det samme her
Hilsen Tina ... 25 år! JA STADIGVÆK
Du greb den, sukkergris"forever young, I wanna be forever young"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorpåSjælland skriver: Nej ikke her. Jeg siger tit 1½ om Yazmin men hun er faktisk 1 år og 10 mdr.
Nej ikke her. Jeg siger tit 1½ om Yazmin men hun er faktisk 1 år og 10 mdr.
Så ville jeg have sagt "knap 2 år"
MoarJ skriver: Går I meget op i jeres barns alder? Altså, at barnet f.eks er 1 år, 1 månede og 5 dage gammel? Jeg har lagde mærke til en jeg kender, når h*n snakker om sit barn og jeg spørger hvor gammel er det nu lige barnet er? Så kommer det rullende ud af munden 1 år, 1 måned osv. derud af... Hvis ja, hvorfor går I op i måneder og dagene? Jeg går ikke op i det.. når folk spørger hvor gammel min er siger jeg 1 år uanset om hun er 1½ år eller mere...
Går I meget op i jeres barns alder?
Altså, at barnet f.eks er 1 år, 1 månede og 5 dage gammel?
Jeg har lagde mærke til en jeg kender, når h*n snakker om sit barn og jeg spørger hvor gammel er det nu lige barnet er?
Så kommer det rullende ud af munden 1 år, 1 måned osv. derud af...
Hvis ja, hvorfor går I op i måneder og dagene?
Jeg går ikke op i det.. når folk spørger hvor gammel min er siger jeg 1 år uanset om hun er 1½ år eller mere...
Jeg siger antal uger. F.eks min datter i 10 uger, bliver 11 uger på torsdag.
jeg siger osse antal mdr men det er lidt letter når min søn nu kun er 17 mdr men når han blir ælder blir det 5 -6 -7 osv el halve år.. ved ik hvorfor men det er det der er det letteste for mig nu.
knus fra en mor med en søn på 17 mdr
Jeg siger kun måneder, men min datte er også kun 19mdr. Men når hun bliver 2år kommer det til at hedde 2½år osv.
Lige nu nævner jeg dage eller uger med min søn, men han er kun 17 dage gammel lidt over 2 uger
Som så mange andre op til 2 år måneder og efter det plejer jeg at sige han blev 4 år i marts, eller han bliver 13 år til maj osv...
Knus Eva..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128