Vi skal have en baby mere ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Mira0911

Di. skriver:

Tak søde

Og ja det er sgu træls men man siger jo at 2 graviditeter ikke er ens så det håber jeg sgu passer :)

Ja det håber jeg godt nok også passer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

IHHHHH HVOR FEDT!!!!

Jeg krydser altså fingre for at du bliver gravid med det samme, så vi kan følges ad igen  Synes bare det er dagens helt gode nyhed!

Ha ha ha du sgu så sød :) 

Og ja det kunne altså være sjovt at følges ad igen :) 

Hvordan går det med graviditeten? 

Og du er startet arbejde igen ikk? hvordan er det at starte igen?

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Hvor lyder det bare dejligt, søde Diana  Det bliver bare spændende, hvor lang tid der går og jeg glæder mig til, at følge dig på sidelinjen. Jeg er lidt misundelig på Trine og dig. Jeg synes bare, at det var fantatisk, at være gravid

Tak søde. 

Ja der jeg jo omvent jeg frygter graviditeten men det er jo heldigvis det vær så det må jeg bare huske på og håbe at jeg får en bedre graviditet end jeg havde sidst :)

Hvad med jer skal i havde en nr 3 på et tidspunkt?

Anmeld

15. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Di. skriver:

Tak søde. 

Ja der jeg jo omvent jeg frygter graviditeten men det er jo heldigvis det vær så det må jeg bare huske på og håbe at jeg får en bedre graviditet end jeg havde sidst

Hvad med jer skal i havde en nr 3 på et tidspunkt?

Jeg håber for dig, at denne graviditet bliver bedre end da du ventede Lukas  Det behøver jo slet ikke, at blive det samme

Man skal aldrig sige aldrig, men lige nu har vi hænderne fulde. Luka kan selv, vil selv - så vi har vores små kampe med ham og Lina er blevet en lille selvstændig tøs med temperamant når hun ikke får sin vilje  Men man ved aldrig hvad der sker om 2-3 år

Anmeld

15. marts 2010

Muffinmus

til info kan jeg da sige at mine 2 graviditeter med unger slet ikke var ens...

Første gang var den rene elendighed med + 25 kg, vand i kroppen, især fingrene var ramt og gjorde simpelthen røv naller hver nat. Tyk, tung og jeg var SÅ træt af det til sidst. Iskias der sagde spar 2 så jeg knap kunne bevæge mig, men blev aldrig sygemeldt, det havde jeg SLET ikke lyst til, ville have været en fallit ærklæring for sådan en som mig. Men overlevede da trods alt også til det sidste:-)

Anden gang hyggede jeg mig det meste af tiden og var skod irriteret over hun valgte at komme 14 dage før,ville med glæde have gået over tid og nydt det sidste af min graviditet og vægten va +17 kg, men meget lidt vand i kroppen.MEGA kvamle de første 3 mdr som jeg så ikke hadve med nr 1, men da det gik over hyggede jeg mig. Iskias fætteren var lige på besøg i ny og næ, me slet ikke som frste gang.

Anmeld

16. marts 2010

MoarViborg

Di. skriver:

Ha ha ha du sgu så sød  

Og ja det kunne altså være sjovt at følges ad igen  

Hvordan går det med graviditeten? 

Og du er startet arbejde igen ikk? hvordan er det at starte igen?

Jamen det går super fint med min graviditet - kvalmen er helt overstået nu, og energien er så småt ved at komme rigtig godt igen  - hvilket er meget passende når nu jeg skal starte på arb igen! Jeg starter på mandag, og er noget spændt på det, men det skal jo nok gå! Jeg har en masse ferie jeg skal have afviklet, og det får jeg simpelthen gjort på den måde, at jeg har en feriedag om ugen indtil jeg går på barsel igen midt i juli! Dvs. 30 timer om ugen i hele graviditeten! Piece of cake og skæppeskønt! Min vagtplan ser fantastisk ud med de sølle 30 timer

Anmeld

16. marts 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

Jamen det går super fint med min graviditet - kvalmen er helt overstået nu, og energien er så småt ved at komme rigtig godt igen  - hvilket er meget passende når nu jeg skal starte på arb igen! Jeg starter på mandag, og er noget spændt på det, men det skal jo nok gå! Jeg har en masse ferie jeg skal have afviklet, og det får jeg simpelthen gjort på den måde, at jeg har en feriedag om ugen indtil jeg går på barsel igen midt i juli! Dvs. 30 timer om ugen i hele graviditeten! Piece of cake og skæppeskønt! Min vagtplan ser fantastisk ud med de sølle 30 timer

EJ er det allerede mit juli du skal på barsel igen? Hvor er det vild altså hvornår er det nu du har termin? 

Åhh jeg er så misundelig på dig jeg vil bare så gerne det var mig :) Jeg har fået lov til at få en vugge denne gang hi hi så det har jeg siddet og kikket på idag det er altså bare sjovt os lidt mærkeligt at sidde og kikke baby ting igen :)

FEDT du kan gøre det på den måde, Det bliver da bare super godt med kun 30 timer :) Jeg snakket os med Claus her for leden ang timer om det ikke godt kunne lade sig gøre at jeg kun søgte 25-30 timers job og det kan det sagtens så jeg skal ikke på fuldtid igen det er sgu dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.