Vi skal have en baby mere ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Diana...

Eller det vil sige vi ikke gravide endnu, men vi arbejder på sagen :)

Det er nu besluttet at vi er klar til at gøre Lucas storebror :)

Ihh synes det er spændende men jeg os mega nervøs for at blive lige så syg som under sidste graviditet men denne gang ved jeg jo så heldigvis hvad jeg skal gøre :)

Nåå men det var bare lige et lille input her fra. 

Håber i alle har det godt og i alle er raske igen, det er så mega træls med al det sygdom :( Håber virkelig snart i slipper. 

Kram til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Muffinmus

Jamen det var da fedt:-)

Så har i noget at se frem til...håber nu alligevel der går bare et par mdr, det er gør vitterligt det hele langt mere spændede:-)Glæden ved at se de 2 streger igen er lige så magisk 2 gang

Her prøver jeg stadig at snakke god for nr 3 til vinter, men med Victorias mad problemer osv så er min mand stadig skeptisk....Og kan et eller andet sted godt forstå ham, men det ændrer ikke det faktum at jeg gerne vil have en mere, bare ikke lige nu.

Anmeld

14. marts 2010

Mira0911

Di. skriver:

Eller det vil sige vi ikke gravide endnu, men vi arbejder på sagen :)

Det er nu besluttet at vi er klar til at gøre Lucas storebror :)

Ihh synes det er spændende men jeg os mega nervøs for at blive lige så syg som under sidste graviditet men denne gang ved jeg jo så heldigvis hvad jeg skal gøre :)

Håber i alle har det godt og i alle er raske igen, det er så mega træls med al det sygdom :( Håber virkelig snart i slipper. 

Kram til jer alle

Hvor er det bare godt .... Krydser finger...

Glæder mig til at følge dig...

Forstår godt du frygter graviditeten...

Jeg frygter selv når jeg bliver gravid igen, om det er ved kummen jeg skal bo i 9 mdr....

Anmeld

14. marts 2010

Moar'en

Di. skriver:

Eller det vil sige vi ikke gravide endnu, men vi arbejder på sagen

Det er nu besluttet at vi er klar til at gøre Lucas storebror

Ihh synes det er spændende men jeg os mega nervøs for at blive lige så syg som under sidste graviditet men denne gang ved jeg jo så heldigvis hvad jeg skal gøre

Håber i alle har det godt og i alle er raske igen, det er så mega træls med al det sygdom Håber virkelig snart i slipper. 

Kram til jer alle

Ihh hvor spændende. Håber da for dig du får en dejlig nem graviditet. Jeg var en af de heldige da jeg var gravid, jeg havde stort set aldrig kvalme, og kastede kun op 1 gang. Håber det kommer snart for jer

Anmeld

14. marts 2010

Diana...

MariaE skriver:

Jamen det var da fedt:-)

Så har i noget at se frem til...håber nu alligevel der går bare et par mdr, det er gør vitterligt det hele langt mere spændede:-)Glæden ved at se de 2 streger igen er lige så magisk 2 gang

Her prøver jeg stadig at snakke god for nr 3 til vinter, men med Victorias mad problemer osv så er min mand stadig skeptisk....Og kan et eller andet sted godt forstå ham, men det ændrer ikke det faktum at jeg gerne vil have en mere, bare ikke lige nu.

Ja det ville ikke gøre noget der gik et par måneder :) Vi tager det os HELT stille og roligt og sådan lidt som vi har sex for tiden ha ha ja så går der nok et par måneder min griner ;) 

Åhhh tager hun stadig ikke på den lille pige? Ved de om der er noget galt eller vil hun bare ikke spise? du har vidst ikke fortalt om det før vel? Ja jeg kan os godt føle lidt din mand det må være meget bekymrende (staves) at ens lille pige ikke tager på. 

Men nej det ændre nemlig ikke noget når man gerne vil en mere! Men mon ikke nå hun begynder og tage på at han så får lyst alligevel?

Knus

Anmeld

14. marts 2010

Misjelle

Di. skriver:

Eller det vil sige vi ikke gravide endnu, men vi arbejder på sagen

Det er nu besluttet at vi er klar til at gøre Lucas storebror

Ihh synes det er spændende men jeg os mega nervøs for at blive lige så syg som under sidste graviditet men denne gang ved jeg jo så heldigvis hvad jeg skal gøre

Håber i alle har det godt og i alle er raske igen, det er så mega træls med al det sygdom Håber virkelig snart i slipper. 

Kram til jer alle

Ej hvor vildt

Det bliver da bare så spændene... på nogle områder er jeg også bare så klar til at få en mere, men på andre føler jeg at vi skal vente lidt. Vil dog glæde mig rigtig meget til at følge med i projekt ny baby og krydser for i ikke skal vente for længe

Vi er raske igen herhjemme... men forventer efterhånden at det maks varer 3 dage, så er vi nok på den igen. Ja dumme sygdom kan det så forsvinde

Michelle

Anmeld

15. marts 2010

MoarViborg

IHHHHH HVOR FEDT!!!!

Jeg krydser altså fingre for at du bliver gravid med det samme, så vi kan følges ad igen  Synes bare det er dagens helt gode nyhed!

Anmeld

15. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor lyder det bare dejligt, søde Diana  Det bliver bare spændende, hvor lang tid der går og jeg glæder mig til, at følge dig på sidelinjen. Jeg er lidt misundelig på Trine og dig. Jeg synes bare, at det var fantatisk, at være gravid

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hvor er det bare godt .... Krydser finger...

Glæder mig til at følge dig...

Forstår godt du frygter graviditeten...

Jeg frygter selv når jeg bliver gravid igen, om det er ved kummen jeg skal bo i 9 mdr....

Tak søde

Og ja det er sgu træls men man siger jo at 2 graviditeter ikke er ens så det håber jeg sgu passer :)

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

Misjelle skriver:

Ej hvor vildt

Det bliver da bare så spændene... på nogle områder er jeg også bare så klar til at få en mere, men på andre føler jeg at vi skal vente lidt. Vil dog glæde mig rigtig meget til at følge med i projekt ny baby og krydser for i ikke skal vente for længe

Vi er raske igen herhjemme... men forventer efterhånden at det maks varer 3 dage, så er vi nok på den igen. Ja dumme sygdom kan det så forsvinde

Michelle

Tak søde :) 

Det var godt i er raske igen ej håber altså virkelig der går mere end 3 dage men ja i har godt nok været hård ramt det er bare mega træls altså :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.