Hvad er det jeg lige gør galt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Mira0911

Majastina skriver:

Jeg krydser fingrene for dig

Det gik sådan nogenlunde... Synes stadig det var smattet da det var færdigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

jillkolsbjerg

vi bruger riskoger.......den er super og risene bliver ALTID perfekt;-) Vi bruger altid vilde ris herhjemme;-)

til os to bruger vi to dele rise og 3 dele vand ( altid en del mere vand end ris )

knus jill

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

jillkolsbjerg skriver:

vi bruger riskoger.......den er super og risene bliver ALTID perfekt;-) Vi bruger altid vilde ris herhjemme;-)

til os to bruger vi to dele rise og 3 dele vand ( altid en del mere vand end ris )

knus jill

Har virkelig også overvejet at vi skal have fat i en riskoger... :)

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Har virkelig også overvejet at vi skal have fat i en riskoger...

jeg vejer 250 gram ris af, putter ½ liter vand i og intet salt.... Så skruer jeg helt op for blusset og når det koger skruer jeg ned på ca 4 og sætter låget let på skrå så koger de 6 - 7 minutter, derefter slukker jeg og sætter låg på og så skal de stå en ti minutters tid:0)

det er basmati ris jeg bruger

Anmeld

16. marts 2010

Dictes mor

MoarJ skriver:

Har virkelig også overvejet at vi skal have fat i en riskoger...

Det har jeg også overvejet, for jeg elsker ris, og så kan man altid have nogle ris klar i den

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

jeg vejer 250 gram ris af, putter ½ liter vand i og intet salt.... Så skruer jeg helt op for blusset og når det koger skruer jeg ned på ca 4 og sætter låget let på skrå så koger de 6 - 7 minutter, derefter slukker jeg og sætter låg på og så skal de stå en ti minutters tid:0)

det er basmati ris jeg bruger

Engang har jeg kunne lave løse ris uden problemer... Det kan jeg bare ikke mere... :(

Det skal nok komme igen på et tidspunkt det er jeg ret sikker på... Måske min tålmodighed bare ikke er der til det...

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Majastina skriver:

Det har jeg også overvejet, for jeg elsker ris, og så kan man altid have nogle ris klar i den

Ja det er jo det... Jeg kan næsten ikke undvære ris... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.