Frederic's moar skriver:
Min mor var i mange mange år overvægtig og har de sidste 3-4 år tabt 30 kg. Jeg havde en kæmpe frygt for at jeg havde arvet det, da jeg blev større. Så har holdt mig slank, trænet og spis rimeligt sundt.
Hvad børn ang kan godt sætte mig i dit sted, bare omvendt... Føler mig også som fortabt - ond og ringe mor, fordi han altid har haft madlede og aldrig vist og viser stadig ikke sult. Det er til tider skider frustrende at han ikke vil spise det mad vi står og laver osv.
Mon ikke når vejret bliver bedre og hun derved kommer mere ud og er aktiv - at det sætter skub i det hele?
Jeg syntes jeg faldt over en side med nogle kostplaner for børn der skulle tage på... hmm jeg søgte på google på børn og kostplaner - mener jeg. Måske du kan finde lidt guldkorn der.
Hun har stået i stampe et stykke tid hvad angår højden, så ligenu venter vi på hun tager et stort ryk opad. Jeg tror helt sikkert også det vil hjælpe, at der er forår om hjørnet. Bare det de selv beder om at komme ud gør meget;-)
Hele min familie er store, jeg har selv tabt 60 kilo og tog nogle af dem på igen da jeg lev gravid for 7 år siden. Nu har jeg igen smidt 20 kilo, så jeg har det man kalder elevator vægt. Jeg har heller ikke selv mæthedsfornemmelse, og det tror jeg helt sikkert heller ikke hun har. Hvis jeg spiser går der kun max. 2 timer, så er jeg sulten igen;-( Så jeg ved helt sikkert hvordan hun har det..
Nå sengen kalder, det er jo mandag imorgen.
Tak for snakken, og vi må huske at se næste uges afsnit. ;-)
Helle
Anmeld