Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ess. skriver: Så tænker jeg Laura? Eller Frida? Eller Luna måske
Så tænker jeg Laura? Eller Frida? Eller Luna måske
Laura er fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gabriellasmor skriver: Maria henrri lyder godt sys jeg
Maria henrri lyder godt sys jeg
Den skal hedde xxxxx Henri Sparre
Hvis vi får en pige, skal hun hedde Tone - det er kort;-)
Ellers synes jeg Bjørg, Liv og Hella er flotte navne:-)
Bavianis skriver: Hvis vi får en pige, skal hun hedde Tone - det er kort;-) Ellers synes jeg Bjørg, Liv og Hella er flotte navne:-)
Vidste ikke man kunne hedde Tone...
LivA måske... Tak for inspiration
Tine, Mille, Rosa, Sille eller Freja er dem jeg lige kommer til at tænke på, når jeg læser tråden, og de krav du har til navnet
Mor til David skriver: Det kan jo godt være det bliver en pige Men vi er temmeligt meget på bar bund, hvis det er det så: HJÆLP!!! Vores ("tilsammen""-) børn hedder Sigurd, Asger og David - så det er der ikke meget sammenhæng i (men nu er det også tre forskellige forældrepar!) Efternavnet er: (Henri) Sparre og det skal være et navn, der ikke kan staves med c/k eller j/i/y (ex Klara/Clara eller Maja/Maia/Maya), for efternavnet skal staves tit nok! (og hvis det er en dreng skal han i øvrigt hedde Adam )
Det kan jo godt være det bliver en pige Men vi er temmeligt meget på bar bund, hvis det er det så: HJÆLP!!!
Vores ("tilsammen""-) børn hedder Sigurd, Asger og David - så det er der ikke meget sammenhæng i (men nu er det også tre forskellige forældrepar!)
Efternavnet er: (Henri) Sparre og det skal være et navn, der ikke kan staves med c/k eller j/i/y (ex Klara/Clara eller Maja/Maia/Maya), for efternavnet skal staves tit nok!
(og hvis det er en dreng skal han i øvrigt hedde Adam )
hvad med Eva?
Alma
Selma
Emilia/Emilie
Lærke
Håber at det gav lidt inspiration
Mor til David skriver: Vidste ikke man kunne hedde Tone... LivA måske... Tak for inspiration
Det var så lidt:-) Alma eller Alba er også flotte navne. Liva (og Dicte) er også flotte!
LotteGabriella skriver: hvad med Eva? Alma Selma Emilia/Emilie Lærke Håber at det gav lidt inspiration
Emilie og Lærke kan jeg godt lide
ViolaFie skriver: Tine, Mille, Rosa, Sille eller Freja er dem jeg lige kommer til at tænke på, når jeg læser tråden, og de krav du har til navnet
Ikke lige mig - bortset fra Freja (men det hedder min kærestes niece og falder desuden ind under det med ikke at kunne staves med j/i/y )
Men tak for forslag
Mor til David skriver: Emilie og Lærke kan jeg godt lide
hihi super, så hjalp det da lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128