[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f]
Ej altså... nu har det spøgt i baghovedet siden jeg læste tråden som Birgittemarie startede. Det gør mig både ked og bitter at der en nogen der føler som de gør.
Hør lige her... det her er jo et offentligt forum, selvfølgelig kan det ikke lade sig gøre at alle indlæg får det samme antal svar. Og ja, der er nogen der kender hinanden bedre end andre - og nogen har endda set hinanden irl, så det er jo klart at tonen er "lettere" i mellem de personer. Jo flere indlæg en person skriver, jo bedre syns man at man kender denne person - så det er jo klart at det er de mennesker der skriver flest indlæg kender hinanden bedst...
Så kan I kalde det kliker eller indspisthed (det er vist ikke et ord?), men det er jo frit for alle at skrive indlæg og at svare på indlæg. Og jeg [f]ved[/f] at ingen herinde er ude efter at "holde nogen udenfor". Så til jer der føler at I ikke er med i kampen - I må bare klø på ved tasterne!
Og det er ikke kun indlæg om kravleri eller tænder jeg tænker på - det lærer jeg jer ikke at kende ved. Der skal være noget nerve, noget inderlighed, noget ærlighed, noget personligt, noget af [f]dig[/f].
Men nu var det jo ikke kun dét der var problemet - det var også en ændret adfærd... og her kan jeg jo kun svare for mig selv. Jeg har simpelthen ikke tid til lange uddybende svar, så jeg prøver at rationalisere, og kommer kun på banen når jeg mener at jeg kan komme med noget der ikke allerede er blevet sagt. Så det kan jo sagtens se ud som om jeg udvælger at svare nogen frem for andre - men det er ikke tilfældet.
Jeg har faktisk en del skrubler over nedtrapning af Baby.dk - om to uger får vi vores nye hund, og så står den på hundetræning to gange aftner om ugen, træning af mig selv to aftner om ugen, træning af lænd og baller (helst:$) to gange om ugen. Jeg kan blive ved med at nævne ting der tar tid - og med mindre der pludselig sker en forskydning i tid og rum, så der kommer mere end 24 timer i døgnet - så kommer det altså til at gå ud over jer her på Baby.dk.
Sikke en lang smøre - til ingen verdens nytte, men jeg måtte bare lige af med de tanker der langsomt havde hobet sig op efter at have læst BM's indlæg med svar.
Knus fra Marie, der elsker jer alle sammen (nogen mere end andre) og jeg savner jeg når jeg ikke får mine daglige 4+ timer i jeres selskab
[/citat]
Kære Marie, jeg synes bestemt ikke, at dette var et indlæg til ingen verdens nytte! Synes, du siger en masse tankevækkende ting her, som jeg er helt enig med dig i...
Og så er jeg rigtig glad for at høre, hvorfor du ikke er her så meget mere, så jeg ikke en anden gang lader mig forlede til at indbilde mig, at jeg som verdens navle har noget som helst med den sag at gøre 8D
Og hav ingen dårlig samvittighed!! Jeg forstår udmærket, at du også har trappet ned; jeg havde bare fået det hele til at handle om mig i mit lille selvcentrerede univers ;)
Knus fra Birgitte
Anmeld