Marts - Hvem har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

LauraLW

Lise skriver:

Tak - det er SÅ fedt at være "på den anden side"  

Hep hep, og masser af vestøv til dig og alle andre der stadig venter

Ja det glæder jeg mig også MEGET til.. altså at være på de anden side. Er SÅ done med det her graviditet... totalt overvurderet!

Hov. Har du så prøvet den der stræk vikle (var det ikke den du havde anskaffet dig?)? Jeg tænker stadig om det er sådan en fætter jeg skal have mig...

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Lise

LauraLW skriver:

Ja det glæder jeg mig også MEGET til.. altså at være på de anden side. Er SÅ done med det her graviditet... totalt overvurderet!

Hov. Har du så prøvet den der stræk vikle (var det ikke den du havde anskaffet dig?)? Jeg tænker stadig om det er sådan en fætter jeg skal have mig...

Laura

ja, jeg har prøvet strækviklen...suk...vi er ikke helt gode venner endnu, men jeg giver ikke op. Jeg VIL bruge den. Mon ikke øvelse gør mester?

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Lise skriver:

ja, jeg har prøvet strækviklen...suk...vi er ikke helt gode venner endnu, men jeg giver ikke op. Jeg VIL bruge den. Mon ikke øvelse gør mester?

Jo for søren da! Ikke give op :-)

Anmeld

19. marts 2010

BabyTosset

Lise skriver:

Det har jeg

Jeg fødte min dreng på terminsdagen d. 11. marts. Der var et langt optræk til fødslen, men gik fra 3 cm. til fødsel på 1 time og 37 min  Det gjorde også pænt naller

Han hedder Casper, og er nu en uge gammel. Indtil videre har han nærmest kun sovet, når han da ikke spiser eller skider, så det er jo dejlig nemt.

STORT tillykke med ham! Han er da fiiiin 

Knus Pia

Anmeld

19. marts 2010

BabyTosset

Ihh hvor ser han sød ud, tillykke :-)

Jeg har heller ikke født endnu, havde termin i mandags d 15., men det virker ikke som om lillepigen har helt styr på de datoer.

Men tillykke til alle jer andre, og hep hep til os der stadig går rundt med de store maver.

Laura

Tusind takker! Jeg synes jo selv, han er den skønneste dreng i verden

Babyer har vist generelt ikke styr på de datoer, når de ligger og putter inde i moars vomse... Måske man skulle overveje at udstyre dem med en kalender og sætte et stort fedt kryds ud for den dag, hvor de skal komme ud!?  Haha!

Knus Pia

Anmeld

3. april 2010

Karo

På den sidste dag i Marts måned kom vores lille pige til verden

Hun vejede 3380 gram og er 52 cm lang.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2010

Valle81

Hejsa:0)

Lørdag den 27/3-2010 kom Anton til verdenen:0) Havde termin den 15 mart, så han lod vente på sig:0)

Men han var ventetiden værd:0)

Fødslen var hurtig og nem og Anton vejede 3325 gram og var 51 cm lang:0)

Kærligt fra Christina

Anmeld

16. april 2010

Tulle28

Hejsa piger,

Vores prinsesse kom til verden d. 29. marts ved PKS - 2950 g og 50 cm

Knus Tulle

Anmeld

21. april 2010

Mor til L&S

Det har jeg

D. 31 marts 2010 kl. 12.00 fødte jeg en lille skøn pige

2900 g og 50 cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.