Marts - Hvem har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

BabyTosset

lisbethita skriver:

Hejsa Pia,

:-) STORT TILLYKKE med din lille smukke prins :-) Dejligt at læse om...

Jeg har termin 16. marts og har IKKE født endnu....troede faktisk det var ved at ske i går, men har sovet godt hele natten....men har dog plukveer hele tiden og kraftigere end ellers...sååå der sker nok snart. Håber jeg da!

STORT tillykke-kram fra Lisbeth :-)

Hej Lisbeth!

Tusind tak skal du have  Kan se du har termin i dag, så sender lige lidt vestøv afsted i din retning.. Puuuuussssst!  Håber det virker

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

BabyTosset

nynne-l skriver:

jeg født en dejlig dreng den 3 marts 4190g og 56 lang

De små drenge er nu kære  Stort tillykke med ham!

Anmeld

16. marts 2010

BabyTosset

Majastina skriver:

Jeg har ikke født endnu, har termin d. 22 og håber, at det bliver meget snart, gider ikke vente længere nu.

Ventetiden er hård til sidst - Gad ikke selv mere  Men smider da også lige lidt vestøv i din retning, og så håber vi, du føder lige om lidt

Anmeld

16. marts 2010

lisbethita

BabyTosset skriver:

Hej Lisbeth!

Tusind tak skal du have  Kan se du har termin i dag, så sender lige lidt vestøv afsted i din retning.. Puuuuussssst!  Håber det virker

Knus Pia

Ha ha....griner....!! Jaaaa. det har jeg :-) Godt set! Jeg har været nødt til at indstille mig på, at der kan gå 2 uger endnu, fordi ellers bliver jeg totalt skør i hovedet af at gå og tænke over det. Hun skal nok komme....hun ligger bare og feder den derinde, ha ha!!

Tak for fe-støv!! Glæder mig til at sende billeder også Dælme fint billede, som du har sendt af din lille prins :-)

Held og lykke med ham :-)

Mange hilsner fra Lisbeth

Anmeld

18. marts 2010

BabyTosset

lisbethita skriver:

Ha ha....griner....!! Jaaaa. det har jeg :-) Godt set! Jeg har været nødt til at indstille mig på, at der kan gå 2 uger endnu, fordi ellers bliver jeg totalt skør i hovedet af at gå og tænke over det. Hun skal nok komme....hun ligger bare og feder den derinde, ha ha!!

Tak for fe-støv!! Glæder mig til at sende billeder også Dælme fint billede, som du har sendt af din lille prins :-)

Held og lykke med ham :-)

Mange hilsner fra Lisbeth

Hun venter sikkert på, at vejret vender - Det er jo skiiiide koldt at komme ud til verden nu, når man har ligget derinde og boblet i varmen i så mange måneder  Haha!

Jeg glæder mig til at se billeder af din lille pige

Knus Pia

Anmeld

18. marts 2010

lisbethita

BabyTosset skriver:

Hun venter sikkert på, at vejret vender - Det er jo skiiiide koldt at komme ud til verden nu, når man har ligget derinde og boblet i varmen i så mange måneder  Haha!

Jeg glæder mig til at se billeder af din lille pige

Knus Pia

Tusind tak, Pia :-) Ihhhhh det gør jeg altså også selv!!!!!!

Knus

Anmeld

18. marts 2010

Lise

Det har jeg

Jeg fødte min dreng på terminsdagen d. 11. marts. Der var et langt optræk til fødslen, men gik fra 3 cm. til fødsel på 1 time og 37 min  Det gjorde også pænt naller

Han hedder Casper, og er nu en uge gammel. Indtil videre har han nærmest kun sovet, når han da ikke spiser eller skider, så det er jo dejlig nemt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Lise skriver:

Det har jeg

Jeg fødte min dreng på terminsdagen d. 11. marts. Der var et langt optræk til fødslen, men gik fra 3 cm. til fødsel på 1 time og 37 min  Det gjorde også pænt naller

Han hedder Casper, og er nu en uge gammel. Indtil videre har han nærmest kun sovet, når han da ikke spiser eller skider, så det er jo dejlig nemt.

TILYKKE hvor ser han skøn ud :-)

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

BabyTosset skriver:

Som overskriften lyder, hvem har født?

Jeg selv fødte en super dejlig dreng søndag den 7. marts på 4184 g og 54 cm lang kl 15.13 ved kejsersnit. Der var planlagt kejsersnit mandag den 8. pga. UK, men jeg vågnede med veer natten til søndag. Ingen skulle bestemme hvornår min basse skulle have fødselsdag  Han er 1 uge gammel i dag!

Knus Pia, den nybagte og yderst stolte mor!

PS. Vedhæfter lige et par billeder af trolden

Ihh hvor ser han sød ud, tillykke :-)

Jeg har heller ikke født endnu, havde termin i mandags d 15., men det virker ikke som om lillepigen har helt styr på de datoer.

Men tillykke til alle jer andre, og hep hep til os der stadig går rundt med de store maver.

Laura

Anmeld

18. marts 2010

Lise

LauraLW skriver:

TILYKKE hvor ser han skøn ud :-)

Tak - det er SÅ fedt at være "på den anden side"  

Hep hep, og masser af vestøv til dig og alle andre der stadig venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.