Puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Susan1978

Jeg har bestemt også gode erfaringer med special købmanden, så jeg tror bestemt ikke du blir skuffet.

men lad endelig være med at tage ind i selve butikken, det blir man endnu mere fattig af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

3rollinger

Det lyder soerme bekendt. Jeg fyrede ogsaa en del penge af i butikken i England for bagefter at finde ud af at der var en butik i Madrid og saa brugte jeg en mas se penge der.

Og alligevel kunne jeg koebe meget mere.

Men glaeder mig til at se flere kager fra din haand nu med de nye ting

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Susan1978 skriver:

Jeg har bestemt også gode erfaringer med special købmanden, så jeg tror bestemt ikke du blir skuffet.

men lad endelig være med at tage ind i selve butikken, det blir man endnu mere fattig af..

Hehe, ja det tænkte jeg godt nok også på... Så længe leve online shopping... Har været igennem deres hjemmeside 20 gange, så tror ikke der er noget der er gået min næse forbi... Så kan vist godt undvære butikken indtil videre...

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

3rollinger skriver:

Det lyder soerme bekendt. Jeg fyrede ogsaa en del penge af i butikken i England for bagefter at finde ud af at der var en butik i Madrid og saa brugte jeg en mas se penge der.

Og alligevel kunne jeg koebe meget mere.

Men glaeder mig til at se flere kager fra din haand nu med de nye ting

Ja det er farligt, med de kager...

Har ikke lavet så mange endnu, men glæder mig vildt til at komme igang... Og skal nok smide en masse billeder ind...

Anmeld

14. marts 2010

Sabina & Simone skriver:

Jeg bliver sørme fattig af det her kageri...

Har lige fyret 1300 kr af inde på specialkøbmanden... Og det var endda "kun de mest nødvendige" ting...

Og ikke nok med det... Den anden dag bestilte jeg to af de bøger som kagekonen anbefaler... Dem med modellering... Så hvis der er nogen der ligepludselig står og mangler en trin for trin beskrivelse af et eller andet... Så skriv... Så scanner jeg og sender...

Min mand får et føl, når han finder ud af det... Men men men... Jeg får jo skattepenge tilbage, så de kan lige dække det... Hehe...

Så nu skal jeg for alvor igang... Har fået bestillinger på konfirmationskager, plus fødselsdage... Så mon ikke jeg kan tjene en lille smule ind igen...

Bare lidt vand ud af ørerne herfra...

Åhh, hvor er misundelse dog en grim ting, men jeg kan ik helt lade vær!!

Gid mine skattepenge også kunne gå til det, men der står 'nye  vinduer' på mine!

Er der en trin for trin på en bamse og en vugge?? Det ville da være helt fantastisk hvis du kunne smide de to på, så  er jeg da bare lidt forberedt på min dåbskage!!

Stine 32+4

Anmeld

14. marts 2010

Sabina & Simone

Tilmeldt skriver:

Åhh, hvor er misundelse dog en grim ting, men jeg kan ik helt lade vær!!

Gid mine skattepenge også kunne gå til det, men der står 'nye  vinduer' på mine!

Er der en trin for trin på en bamse og en vugge?? Det ville da være helt fantastisk hvis du kunne smide de to på, så  er jeg da bare lidt forberedt på min dåbskage!!

Stine 32+4

Ja, så er dine penge da sat godt til... Det er så fordelen ved at bo i lejebolig endnu... hehe

Jeg har ikke fået bøgerne endnu, men lige så snart de kommer ind af døren skal jeg nok tjekke og så vende tilbage til dig...

Anmeld

18. marts 2010

Sabina & Simone skriver:

Ja, så er dine penge da sat godt til... Det er så fordelen ved at bo i lejebolig endnu... hehe

Jeg har ikke fået bøgerne endnu, men lige så snart de kommer ind af døren skal jeg nok tjekke og så vende tilbage til dig...

Eeiij,. har du stadigvæk ik fået dine nye ting!?

Anmeld

18. marts 2010

Baby2010/2013

Hej alle

Hvis I vil sparer lidt penge, så gå på youtube.com, her kan I finde alle former for hjælpemidler,  lige fra hvordan man laver det der MMF til udformning af diverse pynt!

God fornøjelse og dejligt forår til alle

Anmeld

18. marts 2010

Sabina & Simone

Tilmeldt skriver:

Eeiij,. har du stadigvæk ik fået dine nye ting!?

Hey... Jo jo... De kom i forgårs... Var som et lille barn da posten kom med det... Har også ryddet en stor skuffe i køkkenet til alt mit ragelse... Det kan jo ikke ligge med de andre ting...

Det er så fine nogle ting... Det eneste jeg måske har fortrudt lidt er en udstikker i læbe form... For den er noget større end jeg regnede med... Men tror nok det kan bruges alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.