Puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Sabina & Simone

Jeg bliver sørme fattig af det her kageri...

Har lige fyret 1300 kr af inde på specialkøbmanden... Og det var endda "kun de mest nødvendige" ting...

Og ikke nok med det... Den anden dag bestilte jeg to af de bøger som kagekonen anbefaler... Dem med modellering... Så hvis der er nogen der ligepludselig står og mangler en trin for trin beskrivelse af et eller andet... Så skriv... Så scanner jeg og sender...

Min mand får et føl, når han finder ud af det... Men men men... Jeg får jo skattepenge tilbage, så de kan lige dække det... Hehe...

Så nu skal jeg for alvor igang... Har fået bestillinger på konfirmationskager, plus fødselsdage... Så mon ikke jeg kan tjene en lille smule ind igen...

Bare lidt vand ud af ørerne herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Ranarupta

Åh, det lyder spændende! 
Hvad har du købt? Fortæl, fortæl! 

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Ranarupta skriver:

Åh, det lyder spændende! 
Hvad har du købt? Fortæl, fortæl! 

Hehe... En hel masse "skrammel"

Square pan set 3 dele

Funky alpabet & numbers (både store og små)

Udstikkere

Sådan noget glimmer halløj og noget til at få det til at sidde fast med

Fondant udglatter

Fodbold sæt... (den ene konfirmationskage skal være en Real Madrid kage)

Trim´n turn drejeskive

cake lifter

Og endelig et modelleringssæt...

Så skulle jeg vist også være godt kørende...

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Har virkelig rodet rundt omkring på nettet... Og vil faktisk vove at påstå at specialkøbmanden er det sted hvor tingene er billigst...

Skal selvfølgelig ikke kunne sige med de udenlandske sidder... Men cakecraft er efter mine beregninger ikke billigere... Og her er man også sikker på at man ved hvad man bestiller... hehe

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

Sabina & Simone skriver:

Square pan set 3 dele

Udstikkere

Fondant udglatter

Trim´n turn drejeskive

cake lifter

Wow Så er du i hvert fald velekviperet

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Baagøe skriver:

Wow Så er du i hvert fald velekviperet

Ja det håber jeg da... Men synes egentlig ikke at jeg hår købt noget man ikke får brug for... For på alle de videoer jeg har tæsket igennem på nettet, så har de brugt alle de redskaber jeg har købt...

Det eneste jeg ikke har ville købe er runde forme... Der har jeg spring forme selv... Men jeg var jo lidt i en pine... for har lovet at lave en Topsy Turvy kage til den anden konfirmand... Og lige der bliver springformene for lave når kagen skal samles...

Men men men... Så fik damen her jo en genial ide... Jeg har simpelthen købt 3 tomme malerspande i forskellige størrelser... Der kan de samles i uden problemer... (Var ikke datter af en maler for ingenting) Hehe

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

Sabina & Simone skriver:

Ja det håber jeg da... Men synes egentlig ikke at jeg hår købt noget man ikke får brug for... For på alle de videoer jeg har tæsket igennem på nettet, så har de brugt alle de redskaber jeg har købt...

Det eneste jeg ikke har ville købe er runde forme... Der har jeg spring forme selv... Men jeg var jo lidt i en pine... for har lovet at lave en Topsy Turvy kage til den anden konfirmand... Og lige der bliver springformene for lave når kagen skal samles...

Men men men... Så fik damen her jo en genial ide... Jeg har simpelthen købt 3 tomme malerspande i forskellige størrelser... Der kan de samles i uden problemer... (Var ikke datter af en maler for ingenting) Hehe

Ha ha. Jeg glæder mig til at se dine kager - de kan kun blive gode 

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

håber jeg da... Lavede forresten en den anden dag... Kom til at vædde med en kollega... Han troede ikke på at jeg kunne lave en kage med skumfiduser... Så måtte jeg jo lige bevise at jeg kunne... Det er min første mmf kage... Plejer at bruge sugarpaste...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

Ranarupta

Sabina & Simone skriver:

Square pan set 3 dele

Udstikkere

Fondant udglatter

Trim´n turn drejeskive

cake lifter

Årh hvor fedt med alle de ting!!

Er også glad for at høre dét med Specialkøbmanden, for jeg har tænkt mig at tage derind meget snart...

Anmeld

13. marts 2010

Sabina & Simone

Ranarupta skriver:

Årh hvor fedt med alle de ting!!

Er også glad for at høre dét med Specialkøbmanden, for jeg har tænkt mig at tage derind meget snart...

Ej, bor du i nærheden af den... SÅ SNYD... Bor så i den anden ende af landet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.