Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

linemus

Er I begyndt at bruge klapvogn til bebserne?

Jeg skal ud og se på en imorgen og glæder mig faktisk helt vildt. Vi har fået et gammelt lig, som jeg prøvede at gøre i stand i går, men den er i stykker og simpelthen så rusten, så jeg tilsidst opgav. Så gik jeg på nettet i stedet og fandt en til næsten halv pris, kun brugt to gange (!), købt i marts... Den er knaldrød :) Jeg drømmer jo om et køretøj, der er lidt nemmere at få ind i bilen, end den kæmpe flyder af en barnevogn, jeg ellers kører rundt med.

Er der nogen af jer, der har Brio klapvogne/barnevogne? Er I tilfredse med kvaliteten fra Brio?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Tynen

Bruger den en smule, men ikke så meget som jeg gerne ville.
Stella kan/vil ikke sove i den, så bruger den kun hvis jeg ved vi bare skal på tur uden middagslur :)

Glæder mig til at se hvad I vælger - Den må da være lidt nemmere at køre rundt med :)

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Ja men det er kun hvis barnevognen ikke lige er hjemme. Men jeg har besluttet mig for at imorgen skal vi en tur ud i klapvognen og gå en tur når jeg får besøg af min højgravide veninde.
Uh tror jeg bliver lidt skruk imorgen. Hun har nemlig ikke set Oliver endnu så hun skal jo høre alt om hvordan det er :D

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

Joan ( Smallie )

Vi bruger vores meget. Og flovt jeg kan ikke huske hvad det er for en men den kan styre på alle 4 hjul den er så lækker at gå rundt med nede i byen for så skal man ikke justere på styringen hele tiden.

Vi har burgt den siden han var 6 måneder for der kunne han sidde selv og så kan han sove i den også så det er lækkert.

Joan som er rigtig glad for sin klapvogen

Anmeld

24. maj 2008

bette

vi bruger begge meget.. men nu her på næste torsdag hvor mikkel starter i dp.. skal barnevognen være fast i dagplejen.. og så er det klapvogenen der bliver taget i brug hvis vi skal nogen steder..

Anmeld

24. maj 2008

joan

Vi bruger vore klapvogn mega meget og har gjort det fra hun var 3mdr, der foregik det med lift i og siden med en slepbee og barnevognsmadras i.
Nu har jeg ikke noget i bunden af den. Hvis jeg synes der er lidt koldt kommer jeg barnvognmadrasen i og så bruger jeg sele fra barnevogn.

Jeg bruger klapvognen så meget fordi jeg synes den er meget mere handy, både at gå på støjet med (læs: ind og ud af butikker) og når vi skal nogen steder i bil, kan den uden problemer komme i bagagerummet - Og det er bare skønt!

Så Anna hun både sidder godt i vores og sover rigtig godt i den vi har.
Jeg kender desværre ikke noget til Brios klapvogn - så der kan jeg ikke råde...

hilsen joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.