Frida er indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

..

Det er jeg rigtig ked af at høre.. Det er så hårdt, håber bare det er lidt "startbesvær" og det snart - meget snart vender..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Muffinmus

sender alle mine tanker til dig...forstår godt du bare ikke orker det her, det gør jeg virkelig....

Anmeld

14. marts 2010

Nadi

Tak for jeres søde ord og tanker

Vi er stadig indlagt og skal nok være det indtil hun tager på og får øget min mælkeproduktion. Ja kort sagt hun skal fedes op og jeg skal malkes op!!

Men vi er kommet frem til at vi prøver med et ammesugerør, det vil sige jeg får tapet et sugerør fast på patten som så snyder hende til at tro der kommer mere mælk ud ogd erved får hun lyst til at sutte mere. Hun plejer jo at tage 60 ml pr gang i alt og det er fra begge bryster. Efter vi prøvede det med røret så tog hun 100 ml  Det er jo helt vildt og jeg havde lyst til at råbe HURRA!!

Sygeplejerskerne er bare så søde, de vimser rundt og servere maden for mig og alt muligt. Igår kom en af dem ind med bingo-banko plader til mig, det var da lidt cool synets jeg, men vandt desværre ikke noget. 

Knus Nadi

Anmeld

14. marts 2010

BellaT

Iihh, godt det går fremad. 

Et ammesugerør? Hvad er det? Ligesom en ammebrik? Det lyder da til at virke rigtig godt.

Håber du er ok på trods af alt dette oveni hinanden. Det må godt nok være hårdt.

fra Helle..

Anmeld

14. marts 2010

Susan1978

Hej Nadi.. sikke noget skidt med Frida, men er glad for at høre det går fremad og du er i gode hænder....  du må ha nogle hvidtøl..så skal du se..

Anmeld

14. marts 2010

Muffinmus

det lyder da som en god start i hvert fald, håber i snart er ude igen:-)

Og at vi ikke ender der...

Anmeld

15. marts 2010

Kaufie

Jeg håber du og Frida stadig gør flotte fremskridt med opfedninge og opmalkning...... Så I snart kan komme hjem og være familie med drengene...

Anmeld

16. marts 2010

Lise

Kære Nadia,

Jeg går rundt i en babybobbel, så har slet ikke fået svaret dig.. Er ked af at høre at i er indlagt, men dejligt at det da går fremad

Stort kram fra mig

Anmeld

16. marts 2010

Nadi

Så er vi hjemme igen, de ville gerne af med os på sygehuset, eller sådan føltes det!!

De syntes ikke det fungerede med sugerøret, som er en sonde der ligger langs brystet ned til vorten, hvor den ene ende er i en flaske med mme og den anden kommer inde i munden på baby. Jeg syntes det virkede super godt og var sikker på at det lige skulle have et par dage, det var lægen og sygeplejersken dog ikke enige i, så nu er Frida kommet på flaske efter mit eget ønske.

Jeg har dog planer om at hun skal ammes en gang imellem for jeg har ikke fået en ammestop-pille, og så regner jeg med at hun til sidst selv siger fra overfor brystet og at mælkeproduktionen er gået i sig selv (det var ihvertfald sådan jeg gjorde med Oliver).

Anmeld

16. marts 2010

Millebasse

Nadi skriver:

Så er vi hjemme igen, de ville gerne af med os på sygehuset, eller sådan føltes det!!

De syntes ikke det fungerede med sugerøret, som er en sonde der ligger langs brystet ned til vorten, hvor den ene ende er i en flaske med mme og den anden kommer inde i munden på baby. Jeg syntes det virkede super godt og var sikker på at det lige skulle have et par dage, det var lægen og sygeplejersken dog ikke enige i, så nu er Frida kommet på flaske efter mit eget ønske.

Jeg har dog planer om at hun skal ammes en gang imellem for jeg har ikke fået en ammestop-pille, og så regner jeg med at hun til sidst selv siger fra overfor brystet og at mælkeproduktionen er gået i sig selv (det var ihvertfald sådan jeg gjorde med Oliver).

Hej ven..

Dejligt i er kommet hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.